با حضور معاون اول رئیس جمهوری ؛

رونمایی از ۱۵ محصول جدید در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

عصر نمایشگاه- چهارمین نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی ساخت داخل با هدف توسعه فناوری و صادرات با حضور معاون اول رئیس جمهوری آغاز به کار کرد.

رونمایی از ۱۵ محصول جدید در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا،اسحاق جهانگیری را در این مراسم که در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، سورنا ستاری معاون علمی رئیس جمهوری، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و تنی چند از مقامات علمی و سیاسی همراهی کردند.

    همچنین با حضور معاون اول رئیس جمهوری از 15 مدل محصول جدید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی نیز رونمایی شد .

    قابل ذکر است ،در این دوره از نمایشگاه 330 شرکت دانش بنیان حضور داشته و بیش از 9 هزار مدل محصول عرضه شده است.

    در این دور از نمایشگاه محصولات همچون سال گذشته سطح بندی شده و محصولات سطح چهار در این دوره، از حمایت های معاونت علمی ریاست جمهو ری محروم شده اند.

    بر اساس این گزارش در سه دوره گذشته دانشگاه های کشور حدود 220 میلیارد تومان از نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاهی خرید داشته اند.

    همچنین قرار است در نمایشگاه امسال از چهار دانشگاه برتر و نیز سه شرکت دانش بنیان برتر تقدیر شود و نیز در تقدیر از شرکت های برتر، تشکل منسجمی از سوی شرکت ها ایجاد خواهد شد تا با رتبه بندی شرکت ها از سوی این تشکل شرکت های برتر معرفی شوند.

    امسال نیز مانند سال گذشته برای مراکز خصوصی لیزینگ در نظر گرفته شده است که در این زمینه باید هماهنگی های بین دستگاه های مربوطه با این امر برای انجام هر چه منسجم تر این فرایند انجام شود.

    گفتنی است ،در این دوره، 6 کشور اسلامی همسایه از جمله عراق، افغانستان، ترکمنستان و قزاقستان از نمایشگاه بازدید خواهند داشت.

    شایان ذکر است ،نمایشگاه تجهیزات مواد آزمایشگاه ساخت داخل با هدف توسعه فناوری و صادرات از پنجم تا هشتم اردیبهشت ماه در نمایشگاه بین المللی تهران بر پا می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت