با حضور تعداد زیادی از متخصصان و مسئولان طرح تحول نظام سلامت صورت گرفت

گشایش دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سلامت در بیرجند

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نظام سلامت خراسان جنوبی در نمایشگاه بین المللی استان در بیرجند طی مراسمی با حضور تعداد زیادی از متخصصان و مسئولان طرح تحول نظام سلامت گشایش یافت.

گشایش دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های سلامت در بیرجند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ،معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: 37 غرفه در این نمایشگاه به همت سازمان ها و ادارات دولتی وابسته به نظام سلامت راه اندازی شده که در راستای گسترش طرح تحول سلامت گام بر خواهند داشت.

    کامبیز مهدیزاده افزود: این نمایشگاه برگرفته اهداف مهمی از جمله اطلاع رسانی، معرفی دستاوردهای نظام سلامت و شناساندن تسهیلات و کارکردهایی که در اختیار مردم استان قرار گرفته است.

    وی یکی از کارکرد های مهم طرح تحول نظام سلامت را جلوگیری از دیابت و اطلاع رسانی و شناساندن راهکارهایی دانست که زندگی روزمره جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نیز زندگی شهر نشینی و ماشینی، کم تحرکی، پیر شدن جمعیت، چاقی و رژیم غذایی نامناسب از جمله این موارد است.

    وی عنوان کرد: طی دو سال گذشته طرح تحول سلامت از طرف وزارت بهداشت با حمایت کامل دولت انجام شده که دستاوردهای وسیعی در استان داشته ایم و این مهم دنباله زحمات تمام کسانی است که در این زمینه گام برداشته اند.

    وی ادامه داد: مردم استان طرح تحول سلامت را با درمان می شناسند و اطلاعی از کارکرد های مهم آن ندارند در حالی که یکی از این اقدامات مهم اجرای سامانه یکپارچه بهداشت، با پرونده الکترونیکی است که همه هم استانی ها می توانند از این خدمات استفاده کنند.

    مهدیزاده اظهار کرد: مردم استان می توانند در این طرح از مشاوره و مراقبت و در صورت نیاز به درمان، از مشاورین متخصص استفاده کنند.
    این نمایشگاه از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه جاری برای بازدید عموم دایر است.

     

    هت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت