ارمنستان نخستین گام بین المللی نمایشگاهی ایران

عصر نمایشگاه- اولویت توسعه صادرات ایران در حضوری رسمی با نخستین رویداد نمایشگاهی ارمنستان کلید خورد.

ارمنستان نخستین گام بین المللی نمایشگاهی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،کشور ارمنستان با توجه به بافت قدیمی شهرهایش و برنامه برای توسعه آینده اش، طی سال های اخیر در صنعت ساختمان و معماری پیشرفت چشمگیری داشته است.

    حجم مبادلات ایران با ارمنستان در سال گذشته بالغ بر 200 میلیون دلار بوده و نیز کشور ارمنستان در رده بندی سازمان توسعه تجارت ایران اولویت اول بازار هدف صادراتی جمهوری اسلامی ایران معرفی گردیده است.

    در همین راستا "نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ساختمان و معماری داخلی ارمنستان" را از تاریخ 7 الی 9 خرداد 95 در محل دائمی نمایشگاه های شهر ایروان توسط دولت ارمنستان، وزارت اقتصاد ارمنستان ، وزارت توسعه شهرسازی ، اتاق بازرگانی و صنعت برگزار می گردد.

    این نمایشگاه در هشت سال گذشته به عنوان مهمترین رویداد ساختمانی قفقاز، همواره با استقبال بی نظیر صاحبان صنایع و همچنین مسئولین ارشد کشور به خصوص نخست وزیر (به عنوان افتتاح کننده) مواجه گردیده است.

    این نمایشگاه شامل بخش های : سیستم های امنیتی، بانک ها ، حمل و نقل، سیستم های گاز، درب و پنجره، طراحی بیرونی و داخلی، مبلمان و فرش، تجهیزات سونا، فن آوری های نوین ساختمانی، نورپردازی، فضای سبز، شرکت های خدماتی و نظافتی، رنگ، ابزار آلات و تجهیزات، آسانسور و پله برقی، دکوراسیون داخلی و فن آوری، سیستم های گرمایشی و تهویه و بازسازی ساختمان برگزار می گردد.

    شرکت های ایرانی جهت ثبت نام در این رویداد می توانند  برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام از شماره های 021-66482969  ، 021-66482970 ،   021-66482971 ، 021-66416885 ،   09120254109  تماس حاصل نموده و فرم ثبت نام و جزئیات بیشتر را نیز دریافت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت