نمایشگاه کتاب تهران (۳۱)

حضور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

عصر نمایشگاه- معاونت‌های پژوهش و فناوری و دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای، واحدهای دانشگاهی را موظف به حضور در بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کردند.

حضور واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آنا، این بخشنامه‌ که به امضای دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی معاون پژوهش و فناوری و دکتر سیدطه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی و تایید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است، به دبیران هیات امنای استان‌ها، واحدهای علوم و تحقیقات تهران و نجف‌آباد، رئیسان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان سما، ابلاغ شده است.

    در این بخشنامه تاکید شده است: نظر به برگزاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از تاریخ 95/2/15 الی 95/2/25 و الزام حضور شایسته دانشگاه آزاد اسلامی در این رویداد علمی و فرهنگی با هدف ارایه یکپارچه دستاوردهای دانشگاه در حوزه چاپ و نشر، تولید نرم‌افزار و معرفی توانمندی‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه با استفاده از ظرفیت‌های جانبی نمایشگاه مانند سال گذشته همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف هستند به‌ صورت استانی و واحدهای استان تهران و نجف‌آباد به صورت مستقل و با توجه به موارد زیر در نمایشگاه حضور فعال داشته باشند:

    1- جمع‌آوری و نمایش همه کتاب‌ها، مجله‌ها و نرم‌افزارهای قابل عرضه به تعداد 10 تا 20 نسخه از هر عنوان با توجه به پیش‌بینی فروش محصولات.

    2- تهیه و تدوین دستاوردهای علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی مانند اختراعات، تولیدات فناوری و افتخارات واحدها و ... به صورت فایل نرم‌افزاری برای پخش در نمایشگرهای در نظر گرفته شده برای هر غرفه.

    3- فضای قابل اختصاص به هر استان و واحدهای جامع و بسیار بزرگ استان تهران حداقل 8 متر مربع و حداکثر 14 متر مربع بر اساس میزان دستاوردهای علمی و پژوهشی و تقاضای رسیده خواهد بود.

    تبصره- به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی جامع برای دسترسی مناسب‌تر مخاطبان، استان‌ها و واحدها موظفند فایل اکسل محصولات خود را با تفکیک موضوع به دبیرخانه تحویل دهند.

    4- با توجه به تجربه موفق سال گذشته، با همکاری مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه جلسه‌های معرفی و نقد و بررسی کتاب، معرفی دستاوردهای علمی، معرفی واحدهای دانشگاهی و نشست با استادان و مؤلفان برجسته کتاب در سالن اختصاصی نشست‌های علمی برگزار خواهد شد. به این منظور لازم است همه شرکت‌کنندگان، حداقل یک برنامه را با مشخص نمودن موضوع، استاد ارائه کننده و دستیار، به دبیرخانه اعلام کنند.

    5- شرکت‌کنندگان موظفند تا تاریخ 95/2/5 با اعلام متراژ مورد نیاز برای برپایی غرفه، حداقل دو نفر نماینده صاحب نظر و فعال با روابط عمومی بالا را به عنوان مسئول و کارشناس غرفه به دبیرخانه نمایشگاه معرفی کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت