نمایشگاه کتاب تهران (۳۹)

شهر آفتاب پروژه ای ملی در تراز جهانی

عصر نمایشگاه- طیبه سیاوشی نماینده مجلس دهم، مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب را پروژه ای ملی دانست و تصریح کرد: نمایشگاه هاى بین المللی از نوع شهر آفتاب یکى از ابزارهای گسترش و تعمیق مناسبات سیاسى و فرهنگى در جهان امروز به شمار مى رود .

شهر آفتاب پروژه ای ملی در تراز جهانی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شهر آفتاب ،طیبه سیاوشی نماینده مجلس دهم، مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب را پروژه ای ملی دانست و تصریح کرد: نمایشگاه هاى بین المللی از نوع شهر آفتاب یکى از ابزارهای گسترش و تعمیق مناسبات سیاسى و فرهنگى در جهان امروز به شمار مى رود و با برگزارى تورهاى نمایشگاهى مى توان در جهت ارتقاء توریسم فرهنگى بعلاوه  گسترش روابط تجاری و اقتصادى در سطح منطقه و جهان تلاش کرد.

    نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس دهم در گفت و گو با خبرنگار شهرآفتاب اظهارکرد: پروژه شهر آفتاب که از دهه 70 تا اوایل دهه 90 مطالعه و مراحل اجرایی آن پیگیری شده، باید به عنوان پروژه ای ملی مورد توجه قرار گیرد که بعد از نمایشگاه چین دومین نمایشگاه بزرگ در آسیا خواهد شد.

    سیاوشی با اشاره به طرح راهبردی و توسعه کالبدی شهر تهران برای افق 1404 افزود: بخش جنوبی ساختار شهر که مجموعه شهر آفتاب نیز در این منطقه واقع شده است به علت پتانسیل بالا و دسترسی مناسب آن از طریق مترو ، راه آهن و فرودگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

    این نماینده مجلس دهم در ادامه با اشاره به ویژگی های شهر آفتاب گفت: در این مجموعه تمامی امکانات شهری و فراغتی نیز در نظر گرفته شده است؛ به عبارتی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از سه بخش اصلی نمایشگاهها، محور چهارباغ به عنوان یک محور شهری محل گذران اوقات فراغت و مجموعه های وابسته شامل مرکز تجارت ، مرکز همایشها ، هتل ها ، ساختمانهای اداری ، پارکینگ ها و ... تشکیل شده است که قاعدتا چنین امکانات گسترده ای توانایی جذب مخاطبان زیادی را در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی خواهد داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت