نمایشگاه کتاب تهران (۴۴)

عرضه قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن پالتویی در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی گفت: برای اولین بار قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن با قطع پالتویی به عنوان محصول جدید این مرکز در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

عرضه قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن پالتویی در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،سیدعلی سرابی، قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی با بیان اینکه برای اولین بار در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قلم قرآنی هوشمند همراه قرآن با قطع پالتویی به عنوان محصول جدید مرکز طبع و نشر جمهوری اسلامی عرضه می‌شود، گفت: این قلم قرآنی هوشمند صوت تلاوت قاریان ایرانی و مصری را همراه دارد و با بسته‌بندی شکیل در غرفه انتشارات «به‌نشر» عرضه خواهد شد.

    قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی افزود: از جمله محصولات جدید این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توان به قرآن‌های رقعی و نیم‌جیبی با فونت جدید اشاره کرد.

    سرابی با بیان اینکه امسال مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی غرفه مستقلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ندارد، گفت: در عین حال محصولات مرکز در غرفه ناشران دیگری از جمله «اسوه»، «به‌نشر»، «نبوی» و «مدرسه امام علی بن ابیطالب(ع)» عرضه می‌شوند.

    قائم مقام مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی درباره علت‌های عدم حضور مستقل این مرکز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: بُعد مسافت و از سوی دیگر تجمیع ظرفیت برای همکاری در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از دلایل اصلی عدم حضور مستقل مرکز طبع و نشر قرآن جمهوری اسلامی در نمایشگاه کتاب است. در عین حال محصولات متنوع و شاخص مرکز از جمله قلم هوشمند، قرآن‌های نیم‌جیبی و رقعی همچنین مصحف‌های قرآن حکیم دانشجویی و دانش‌آموزی و قرآن ترجمه مرکز در غرفه سایر ناشران عرضه می‌شود.

    وی تاکید کرد: امیدواریم نخستین تجربه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در شهر آفتاب با موفقیت همراه باشد. بُعد مسافت و واقع شدن نمایشگاه در خارج از شهر شاید یک چالش باشد و چگونگی ارائه خدمات و ایاب و ذهاب نیز هنوز مبهم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت