نمایشگاه کتاب تهران (۵۰)

عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

عصر نمایشگاه- مدیرعامل به‌نشر از ارائه دو هزار و ۲۹ عنوان محصول شامل کتاب و کالای فرهنگی به نشر و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب آستان قدس در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،جواد محمدزاده‌مقدم، مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر این مهم که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور به شمار می‌رود، اظهارکرد: عرصه نشر هم چنان در برداشتن گام‌های مؤثر فرهنگی بر حوزه‌های دیگر مقدم بوده و تأثیرگذاری آن را نمی‌توان در تمام ابعاد فرهنگی  و اجتماعی جامعه انکار کرد.

    وی افزود: از همین روی، گردهم آوردن انتشارات فعال در کشور و نیز مراکز فرهنگی مطرح کشوری و همچنین ایجاد فضایی برای بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی کشور، خودگام بزرگ در مهندسی فرهنگی کشور محسوب می‌شود.

    مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی ادامه داد: به نشر نیز از نخستین سال برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همه ساله تازه‌‌های نشر، کتب شاخص و شناخته شده خود و سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در حوزه نشر و محصولات فرهنگی خود را در معرض نمایش می‌گذارد.

    وی با اشاره به ارائه تازه‌های نشر انتشارات آستان قدس رضوی و همچنین کتاب‌های برگزیده سایر مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در این بیست و نهمین دوره این نمایشگاه گفت: این مؤسسات شامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی، بنیاد فرهنگی رضوی، مرکز آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، دانشگاه امام رضا(ع)، مؤسسه خدمات مشاوره‌ای و همچنین دانشگاه علوم اسلامی رضوی هستند.

    محمدزاده مقدم تصریح کرد: انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ارائه دو هزار و 29 عنوان کتاب و محصول فرهنگی که بیش از 129 عنوان آن جزو تازه‌های نشر بوده، در نمایشگاه کتاب امسال تهران شرکت دارد.

    وی ادامه داد: آستان قدس با سه غرفه عمومی با متراژ 120 متر، غرفه ویژه کودک و نوجوان با متراژ 60 متر و غرفه دانشگاهی با متراژ 20 متر در نمایشگاه حضور بهم می‌رساند، همچنین در طرح یکپارچه‌‌سازی حضور مؤسسات فرهنگی آستان قدس رضوی توسط اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نیز حضور خواهد داشت.

    وی افزود: برای نمایشگاه کتاب سال جاری چندین اثر و محصول فرهنگی جدید به تولید رسیده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه‌های چند جلدی برای کودکان و نوجوانان و نیز آثاری از جمله «نقش دعا و زیارت در بهداشت روان»، «تاریخ نماز در اسلام»، مجموعه 5 جلدی «ارتباط با خدا»، «ادعیه‌های تک‌ جلدی»، «آستان خوبان»، «مفاتیح عربی محفوظی»، «تاریخ نماز در اسلام»، مجموعه چهار جلدی «پسر کوچولویی به نام غوره»، دفتر هفتم از «افسانه‌های ایرانی»، «فرهنگ واژگان موزه‌شناسی»، «قصه‌های دیروز برای بچه‌های امروز»، مجموعه سه جلدی «ماجراهای من و خودم»، مجموعه سه جلدی «چه‌کاره باشی» و ... اشاره کرد.

    محمدزاده با اشاره به اهمیت نشر الکترونیک در دنیای امروزی، اظهار کرد: انتشارات آستان قدس رضوی همچنین در حوزه تولیدات الکترونیک در حال تلاش برای اخذ مجوز برای کتاب «کوله‌‌پشتی‌ات کجاست؟» و نیز دو اثر دیگر در قالب فایل‌های صوتی و الکترونیکی در حال کسب مجوز است که امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شوند.

    یادآورمی‌شود؛ علاقه‌مندان به تهیه کتاب‌ها و همچنین مشاهده تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت