نمایشگاه کتاب تهران (۵۳)

مردم برای تماشا به نمایشگاه کتاب می‌آیند

عصر نمایشگاه- ابوالقاسم ایرانی می‌گوید: مردم بیشتر برای تماشا به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیند تا خرید، اما استقبال از نمایشگاه‌های استانی کتاب بهتر است.

مردم برای تماشا به نمایشگاه کتاب می‌آیند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، این شاعر اظهار کرد: همه چیز نمایشگاه‌های استانی کتاب مرتب است. کتاب را با تخفیف می‌فروشند و هزینه دیگری هم ندارد.

    او با بیان این‌که «نمایشگاه استان‌ها موفق‌تر و کامل‌تر از تهران عمل می‌کنند»، شرح داد: به عنوان نمونه در نمایشگاه کتاب بوشهر بن تخفیف می‌دهند و دریغی هم ندارند، البته پولش را هم می‌گیرند. در استان کتاب را می‌خریم و به سهولت تا منزل می‌بریم. از دیگر سو در استان‌ها و شهرستان‌ها کتاب را برای همشهری بودن هم شده، می‌خرند و به همین سبب استقبال بالاتر است.

    ایرانی افزود: اما در تهران حمل‌کننده‌ها برای بردن کتاب‌ها تا دم در مصلا 40 تا 50 هزار تومان می‌گیرند و از دیگر سو هزینه حمل تا شهرستان هم وجود دارد. درست است که پُست در نمایشگاه گیشه دارد، اما هزینه‌ها برای همه قابل‌ قبول نیست.

    او با اشاره به پایین بودن قدرت خرید مردم، بیان کرد: همه مردم ایران آن‌قدر بودجه ندارند که در ماه مقدار معینی از درآمدشان را برای کتاب بگذارند. در حال حاضر وضع معیشت مردم بد است و این به بازار کتاب لطمه می‌زند.

    از ابوالقاسم ایرانی سه کتاب «حرف کوهی که دریا را دارد همیشه آبی‌هایی در پاکت می‌گذارد» توسط انتشارات نگاه، «یال‌های ترن مزرعه را در شب زنبقی می‌بافد» توسط انتشارات دریای ما و «دریا پاروهای تو را پلنگی پلکانی بود» منتشر شده‌ است. همچنین چاپ دوم کتاب «جاده تا آنجایی که ایستاده‌ای می‌آید» با اصلاحات جدید توسط انتشارات نگاه در نمایشگاه عرضه می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت