اصفهان آماده برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در روسیه است

عصر نمایشگاه- استاندار اصفهان گفت: این استان آماده همکاری در بخش های مختلف اقتصادی و فرهنگی بویژه برپایی نمایشگاه محصولات صنایع دستی و فرهنگی خود در شهر سوچی روسیه در تابستان امسال است.

اصفهان آماده برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در روسیه است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، محسن مهرعلیزاده سه شنبه در دیدار با هیئت گردشگری و تجاری سوچی روسیه در محل استانداری اصفهان افزود: زمینه های بسیاری برای گسترش همکاری های فرهنگی، گردشگری، اقتصادی و صنعتی بین اصفهان و شهر سوچی وجود دارد.
    وی خاطرنشان کرد: همکاری های ایران و شهرهای مختلف روسیه در سالهای اخیر افزایش یافته اما قابلیت رشد بیشتری دارد.
    استاندار اصفهان خواهر خواندگی اصفهان با شهر سن پترزبورگ، وجوه فرهنگی و جاذبه های دو کشور ایران و روسیه را زمینه ای مناسب برای توسعه همکاری های متقابل بویژه در بخش گردشگری توصیف کرد.
    مهرعلیزاده با اشاره به پیشنهاد دایر کردن خط پرواز مستقیم اصفهان - سوچی تصریح کرد: شرط برقرار شدن این پرواز استقبال مسافران است و اگر اصفهان بتواند مسافرانی که از جنوب قصد عزیمت به سوچی دارند را پوشش دهد، این امر امکان پذیر است.
    وی همچنین درباره تبادلات بانکی نیز گفت: ما می توانیم یک بانک را به این منظور به شهر سوچی معرفی کنیم تا با یک بانک یا چند بانک روسیه همکاری و تبادلات مالی داشته باشد و به تقویت همکاری های گردشگری کمک کند .
    استاندار اصفهان تاکید کرد: اصفهان گردش پذیرترین شهر ایران است و قابلیت سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را دارد که این فرصت خوبی برای سرمایه گذاران روسی است .
    مشاور شهردار سوچی نیز در این دیدار گفت: هر سال بیش از 6 میلیون گردشگر به این شهر سفر می کنند و بیشتر زمینه های گردشگری این شهر گردشگری و ورزش های دریایی است.
    شهر سوچی (sochi) جنوب غربی ترین شهر روسیه است که 145 کیلومتر ساحل در کرانه دریای سیاه دارد و از شهرهای مهم گردشگری روسیه محیوب می شود .
    الکساندر فرولنکف( Alexander frolenkov ) افزود: مسئولان این شهر از برقراری پرواز مستقیم بین شهر اصفهان و شهر سوچی استقبال می کنند، زیرا می تواند زمینه های سرمایه گذاری و تبادل گردشگران را هرچه بیشتر را فراهم کند.
    وی با اشاره به آمادگی سرمایه گذاران سوچی برای سرمایه گذاری در اصفهان در زمینه های اقتصادی و گردشگری تاکید کرد: ما نیاز به اطلاعات و شناخت بیشتری از ایران و شهر اصفهان داریم و امیدواریم این دیدارها به این موضوع کمک کند.
    فرولنکف خاطرنشان کرد: ما زمینه برپایی نمایشگاه های مختلف در شهر سوچی را داریم و مردم ایران از جمله اصفهان می توانند در این زمینه اقدام کنند.
    بر اساس اعلام سفارت روسیه در تهران، حجم مبادلات تجاری بین ایران و روسیه در سال 2016 میلادی 2 میلیارد و 200 میلیون بوده که بخش عمده آن مربوط به صدور ماشین آلات، تجهیزات، بخش حمل و نقل، مواد غذایی و فلزات روسی به ایران است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت