سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه کتاب

حضور خانه کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- موسسه خانه کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

حضور خانه کتاب با ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایبنا، انتشارات موسسه خانه کتاب در سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 200 عنوان کتاب منتشرشده چهار سال اخیر که 15 عنوان آن نخستین‌‌بار در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب نمایش داده می‌شود، حضور پیدا می‌کند.

    دیدار با اهالی قلم، گفت‌و‌گو با ناشران و کتابفروشان، تعامل با نهادها و سازمان‌های فعال در حوزه نشر و مدیران کل فرهنگ ارشاد اسلامی برای برگزاری فعالیت‌های مشترک در استان‌ها  یکی از اهداف موسسه خانه کتاب برای شرکت در این دوره از نمایشگاه کتاب است.

    موسسه خانه کتاب همچنین، با هدف خدمت‌رسانی به مخاطب کتاب، ناشران و پژوهشگران سالن کارنامه نشر را برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب ایجاد کرده است. در این غرفه، طبقه‌بندی کتاب‌‌ها در قفسه براساس موضوع‌بندی خاصی صورت گرفته که بازدیدکنندگان علاوه بر دیدن کتاب‌‌های مختلف، موضوع مورد نظرشان براساس رده‌بندی موضوعی کتاب جست‌وجو کرده و برای خرید کتاب به نشر مربوطه مراجعه کنند.

    در سالن کارنامه نشر، 30 هزار عنوان کتاب چاپ نخست سال 1396 در 11 موضوع اصلی(فلسفه، دین علوم اجتماعی، کلیات، علوم‌طبیعی و ریاضی، علوم کاربردی، هنر، ادبیات، تاریخ و جغرافیا، انقلاب اسلامی و کودک) و 70 زیر رده در معرض دید علاقه‌مندان قرار می گیرد. نمایش آماری نشر چهل ساله بعد از انقلاب، اطلاع‌رسانی جامع کتاب و نمایش چهل سال نشر ایران با عنوان کارنامه نشر(سال 1357 تا 1396) در  سالن کارنامه نشر نیز  در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. 

    از دیگر فعالیت‌های موسسه خانه کتاب در این دوره از نمایشگاه کتاب برگزاری نمایشگاهی از  کتاب‌های منتخب جشنواره‌های کتابی ایران در سال 1396 است.

    سرای اهل قلم به منظور ارائه خدمات به اهالی قلم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، به صدور و تحویل کارت اهل قلم و صدور بن کارت الکترونیک خرید کتاب برای اهل قلم اقدام  می‌کند.

    از دیگر فعالیت‌های سرای اهل قلم در این دوره از نمایشگاه کتاب، برگزاری جلسات نقد و بررسی، معرفی و رونمایی کتاب با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف علمی و فرهنگی و با حضور صاحبان قلم و فرهیختگان و استادان دانشگاه در سرای اهل قلم فرهنگ‌وران، فرهیختگان و سالن کتاب‌نما است.

    خبرگزاری کتاب ایران به منظور پوشش خبری اخبار نمایشگاه کتاب، نقد تازه‌ترین آثار موجود در حوزه نشر، برگزاری میزگردهای تخصصی در حوزه‌های چاپ و نشر و بازار کتاب با حضور صاحب‌نظران، دعوت از اهالی قلم و پیشکسوتان حوزه نشر و کتاب به منظور گفت‌و‌گو درباره مسائل  جدید حوزه نشر در سی‌و‌یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند.

    موسسه خانه کتاب  در سی‌و‌یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واقع در مصلای امام خمینی‌(ره)، شبستان اصلی، ابتدای در شماره 13  میزبان اهالی قلم، نهادها و سازمان‌های فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی سراسر کشور است.

    سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» 12 تا 22 اردیبهشت ماه 1397در محل مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت