نمایشگاه "الکامپ" خوزستان، ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- پیش از ظهر امروز نشست خبری سومین نمایشگاه الکامپ استان خوزستان برگزار شد.

نمایشگاه "الکامپ" خوزستان، ۲۰ الی ۲۳ اردیبهشت‌ماه در اهواز برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, پیش از ظهر امروز نشست خبری سومین نمایشگاه الکامپ استان خوزستان برگزار شد.

    این نشست که با بیش از 70 دقیقه تاخیر آغاز شد، با حضور مسئول اجرایی نمایشگاه الکامپ، مشاور استاندار خوزستان در امور فناوری و برخی عوامل اجرایی این نمایشگاه همراه بود.

    طیبه اسماعیلی مشاور استاندار در امور فناوری اظهار کرد: این نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات استان خوزستان و جنوب غرب کشور برگزار می‌شود. سالانه این نمایشگاه با مدیریت و پیگیری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خوزستان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز برگزار می‌شود که همکاری استانداری خوزستان و سازمان فناوری اطلاعات استان نیز در این مسیر انجام می‌شود.

    وی افزود: در نمایشگاه امسال تلاش کردیم با پیشرفت و توسعه به‌کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات و همچنین بحث کسب و کارهای الکترونیک و درآمدزایی از فضای مجازی و تولید محصولات دیجیتال، بتوانیم موضوعات جدیدی را ارائه کنیم تا این نمایشگاه با یک گستره بزرگتر و کیفیت بالاتر برگزار شود.

    اسماعیلی گفت: علاوه بر حضور شرکت‌های بخش خصوصی از درون استان، قرار است شرکت‌های بزرگ ملی و اپراتورهای موبایل نیز حضور پیدا کنند و یکی دیگر از بخش‌های مهم نمایشگاه امسال ارائه و معرفی خدمات دولت الکترونیک در یک سالن جدا و انحصاری است.

    مشاور استاندار بیان کرد: همچنین با ظهور کسب‌وکارهای نوپا در فضای مجازی و دیجیتال و استارتاپ‌ها، سعی کردیم این حوزه نیز در نمایشگاه مدنظر باشد که در یک بخش تخصصی از نمایشگاه به‌نام الکامپ استارز به معرفی این فعالیت‌ها پرداخته می‌شود.

    در ادامه مسعود آرامی عضو هیئت رئیسه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای خوزستان و مسئول اجرایی نمایشگاه الکامپ خوزستان، اظهار کرد: نمایشگاه امسال از 20 الی 23 اردیبهشت‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان برگزار می‌شود و سه سالن در نمایشگاه میزبان و پذیرای بازدیدکنندگان خواهند بود که یک سالن به خدمات فنی مهندسی در حوزه آی‌تی، یک سالن به بحث دولت الکترونیک و یک سالن به موضوع کسب‌وکارهای اینترنتی و استارتاپ‌ها اختصاص یافته است.

    وی افزود: استان خوزستان پس از تهران فعال‌ترین استان در حوزه استارتاپ‌ها است که حضور 37 استارتاپ و اختصاص 1050 متر از فضای نمایشگاه به این موضوع، تاییدی بر فعال بودن این حوزه در استان است. سعی کرده‌ایم در نمایشگاه امسال به حوزه Game یا بازی‌های رایانه‌ای نیز بپردازیم که تولیدکنندگان و سازندگان بازی‌های رایانه‌ای به عرضه محصولات خود خواهند پرداخت.

    آرامی بیان کرد: در روز پایانی نمایشگاه نیز بنا است مسابقه‌ای بین استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه برگزار شود که این مسابقه با داوری اساتید و داوران کشوری برگزار خواهد شد و در نهایت به سه تیم برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت