دبیر نمایشگاه «آئینه هنر» ورامین بیان کرد

برپایی نمایشگاه آئینه هنر در ورامین

عصر نمایشگاه- دبیر نمایشگاه «آئینه هنر» با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه آثار هنرمندان افغانستان در پاکدشت ورامین گفت: این نمایشگاه با استقبال فراوان هنرمندان برای ارسال اثر روبه‌رو شده است.

برپایی نمایشگاه آئینه هنر در ورامین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، نثار احمد تاجیک هنرمند مهاجر افغانستانی  و دبیر جشنواره آیینه هنردر رابطه با برگزاری نمایشگاه آیینه هنر در پاکدشت ورامین گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاهی است که در پاکدشت ورامین به همت کانون هنرمندان افغانستان با حضور هنرمندان ایران و افغانستان، برگزار می‌شود.

    وی افزود: پیش از این 2 نمایشگاه با نام‌های «همای رحمت» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و نمایشگاه «زیر‌سایه خورشید» به مناسبت ولادت حضرت معصومه در مجتمع امام خمینی (ره) پاکدشت ورامین برگزار شده بود که با استقبال خوبی روبه رو شده بود.

    دبیر جشنواره آیینه هنر با بیان اینکه از اهداف این جشنواره معرفی فرهنگ و هنر افغانستان به نسل جدید مهاجر است، خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها همچنین موجب آشنایی مردم ایران با فرهنگ و هنر افغانستان می‌شود.

    وی با اشاره به همکاری مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورامین در برپایی این نمایشگاه اظهار داشت: به دلیل استقبال مردم از نمایشگاه‌های پیشین این دوره نیز نمایشگاهی با عنوان آیینه هنر با اهداف معرفی فرهنگ و هنر افغانستان برگزار می‌شود.

    تاجیک برگزاری این نمایشگاه‌ها منجر به تقویت اشتراکات فرهنگی بین ایران و افغانستان دانست و افزود: استقبال از این نمایشگاه به قدری زیاد بوده است که هنرمندان بسیاری برای شرکت در این نمایشگاه در بخش های تذهیب و نگارگری، خوشنویسی، صنایع دستی و لباس‌های محلی افغانستان درخواست داده‌ و غرفه‌های جدیدی به نمایشگاه اضافه شده است.

    نمایشگاه آیینه هنر از 15 تا 17 اردیبهشت ماه از ساعت 10 تا 19 عصر پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ و هنر افغانستان واقع در شهرستان پاکدشت، بلوار شهدای قمی، بلوار شهدای پاکدشت، کانون فرهنگی‌ هنری شهدای پاکدشت برگزار خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت