نمایشگاه کتاب تهران (۶۷)

قهرمان کشتی با دو کتاب در نمایشگاه

عصر نمایشگاه- عباس جدیدی،‌ قهرمان کشتی و عضو شورای اسلامی شهر تهران با دو عنوان کتاب به نمایشگاه کتاب تهران می‌آید.

قهرمان کشتی با دو کتاب در نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،عباس جدیدی، قهرمان کشتی و عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تألیف دو کتاب با محوریت نماز و سبک زندگی ایرانی – اسلامی گفت: این دو کتاب را در سال گذشته با عناوین «آموزش نماز و گزیده‌های اخلاقی و معرفتی» و «من و نماز و نیاز» را به نگارش درآوردم که می‌تواند مورد استفاده نسل جوان قرار گیرد.

    وی با بیان اینکه این موضوع در زندگی‌ برایم الهام‌بخش بوده است، افزود: کتاب «آموزش نماز و گزیده‌های اخلاقی و معرفتی» که درباره آموزش عملی نماز است، سعی شده این آموزش‌ها به زبان و روشی ساده‌تر باشد و از سوی دیگر هدفم ترویج نماز در بین دانش‌آموزان و جوان‌ها بوده است.

    جدیدی از رونمایی این کتاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و بیان کرد: با توجه به اینکه جوان‌ها اغلب از هنرمندان و چهره‌های ورزشی الگو می‌گیرند، از این رو تلاش کردم تا کتابی با این نگاه بنویسم تا رویکرد جدیدی در زندگی آنها نسبت به نماز پیدا شود؛ چرا که معتقدم نماز می‌تواند آنها را از بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی مصون نگه دارد.

    وی تصریح کرد: براساس تجربه‌های شخصی، به نظر می‌رسد اگر جوان‌ها از ابتدای جوانی با نماز انس و الفت بگیرند، خطر آسیب‌های اجتماعی تا حد زیادی کاهش می‌یابد، هر چند ارشاد و راهنمایی خانواده و تأثیر محیط زندگی و جامعه نیز نباید نادیده گرفته شود.

    جدیدی با اشاره به نقش کلیدی نماز گفت: نماز می‌تواند به عنوان نقش موج‌شکن و سنگر را برای جامعه ایفا و جوان‌ها را از خطر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی محافظت کند تا از این خطرها بتوانند به سلامت عبور کنند.

    وی یادآور شد: آموزش عملی نماز در این کتاب مورد توجه بوده و احکام اولیه که دانستن و رعایت آنها بر هر مسلمانی واجب است، در این کتاب تبیین شده و سپس داستان‌هایی از تأثیر هیئات حسینی و اماکن مذهبی بر تغییر منش و رفتار افراد آمده است. همچنین نکات برگزیده معرفتی و اخلاقی بیان شده که می‌تواند زمینه‌ساز سبک زندگی ایرانی و اسلامی باشد.

    این مؤلف عنوان کرد: کتاب «آموزش نماز و گزیده‌های اخلاقی و معرفتی» کتاب جامعی است و تمام سطوح سنی را می‌تواند در برگیرد و از نظر چاپ و صفحه‌آرایی نیز به صورت ویژه انجام شده و اشکال و رنگ‌هایی در آن به کار رفته که می‌تواند مخاطب را جذب کند.

    وی در ادامه با اشاره به کتاب «من و نماز و نیاز» گفت: این اثر خاطراتی از دوران کودکی تاکنون را شامل می‌شود که مربوط به نماز است و به صورت داستانی بیان شده است و با توجه به اینکه نگاه رحمانی خداوند در آن برجسته است، می‌توان کلیدواژه آن را «رحمت» خداوند دانست.
    این عضو شورای اسلامی شهر تهران بیان کرد: والدین باید بدانند که بیش از آنکه فرزندان خود را از عذاب الهی بترسانند، با نگاه رحمانی خداوند آشنا کنند؛ چرا که همین نگاه می‌تواند آنها را به سوی خداوند هدایت کند.

    وی یادآور شد: هدفم از تألیف این دو کتاب با موضوع نماز، ترویج این موضوع در بین جوان‌ها است تا قدم کوچکی برداشته شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت