نمایشگاه کتاب تهران (۶۹)

حضور بیش از ۲۰۰۰ ناشر در بخش ناشران داخلی نمایشگاه

عصر نمایشگاه- سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران به ارائه جزئیاتی از جلسه اخیر این شورا پرداخت.

حضور بیش از ۲۰۰۰ ناشر در بخش ناشران داخلی نمایشگاه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،علی اکبر اشعری، سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به جلسه اخیر شورا که امروز، 8 اردیبهشت‌ماه، برگزار شد، گفت: در این جلسه و جلسه‌ای که در روز سه‌شنبه، 14 اردیبهشت‌ماه، برگزار می‌شود، کمیته‌ها و بخش‌های مختلف به ارائه گزارش عملکرد خود خواهند پرداخت. امروز گزارش کمیته ناشران داخلی و کمیته موزعین نشر بین‌الملل به ارائه گزارش کار خود پرداختند.

    وی با بیان اینکه بخشی از گزارش‌ها مربوط به تعداد ثبت‌نام کنندگان ناشران در این دو بخش اختصاص داشت، افزود: در بخش ناشران داخلی تعداد یک هزار و 423 ناشر در بخش عمومی، 512 ناشر در بخش دانشگاهی، 324 ناشر در بخش کودک و نوجوان و 136 ناشر در بخش آموزشی حضور خواهند داشت.

    به گفته سخنگوی شورای سیاستگذاری بیست و نهمین دوره نمایشگاه کتاب تهران، در بخش بین‌الملل نیز 46 متقاضی موزع کتاب‌های لاتین و 84 متقاضی موزع کتاب‌های عربی ثبت شده است؛ این میزان علاوه بر ناشرانی است که در بخش بین‌الملل ثبت نام کرده‌اند.

    اشعری به تعداد کتاب‌هایی که امسال در بخش لاتین در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود، اشاره کرد و یادآور شد: امسال تعداد 118 هزار عنوان کتاب انگلیسی در نمایشگاه عرضه می‌شود که عمده آنها در حوزه علوم انسانی نوشته شده‌اند. براساس آمارهای اعلام شده در بخش علوم انسانی 42 هزار عنوان، در بخش هنر 31 هزار عنوان، در بخش فنی و مهندسی نیز 14 هزار عنوان بیشترین تعداد کتاب‌ها را به ترتیب به خود اختصاص داده‌اند.

    بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از روز پانزدهم تا بیست و پنجم اردیبهشت‌ماه در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت