نمایشگاه کتاب تهران (۷۴)

گزارش های پایانی تا افتتاح شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در پروژه شهر آفتاب و نمایشگاه کتاب، نظارت و مدیریت بر اجرای صحیح اقدامات مورد نیاز در حوزه‌هایی مثل شبکه، مخابرات، پهنای باند اینترنت، مرکز داده، نظارت تصویری، BMS، سیستم صوتی و برق اضطراری را بر عهده دارد.

گزارش های پایانی تا افتتاح شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،در محوطه نمایشگاهی شهر آفتاب بابت اجرای زیرساخت شبکه کابلی بیش از 30 کیلومتر فیبر نوری و حدود 500 کیلومتر کابل مسی و 8 هزار نود شبکه برای دستگاه پوز و دیتای شهرداری تهران کشیده شده است.

    همچنین ارتباط فیبر نوری با دستگاه‌های ATM بانک شهر و ایستگاه‌های آتشنشانی برقرار شده و برق اضطراری رک‌های شبکه نیز تأمین شده است.

    اتصال به شبکه شهرداری تهران (دو مسیر فیبر نوری و یک مسیر ماکروویو)، برقراری ارتباط فیبر نوری بزرگراهی، ارتباط فیبر نوری مترو و Wireless از اقداماتی است که در حوزه شبکه انجام شد.

    همچنین فیبر نوری محوطه نمایشگاه (20 کیلومتر)، شبکه داخلی سالن‌ها و فضای اداری (حدود 5 هزار نقطه اتصال)، شبکه داخلی چادرها (حدود 3هزار نقطه اتصال) از جمله اقدامات انجام شده است.

    ایجاد مخابرات بی‌سیم برای 50 مشترک و مخابرات باسیم برای هزار مشترک و همچنین ارائه خدمات بی‌سیم برای نمایشگاه کتاب از جمله مأموریت‌های سازمان در زمینه مخابرات در شهر آفتاب بوده است.

    انتقال 100 مگابیت پهنای باند پیش‌بینی شده، تأمین 100 مگابیت از زیرساخت کشور و تأمین سوئیچ‌ها و تجهیزات امنیتی در حوزه پهنای باند اینترنت انجام شده است.

    در مرکز داده، ذخیره‌سازی داده‌های محلی انجام شده، رک‌های مورد نیاز (10 عدد) تأمین شده و Ladder های سایت اجرا شده است. سربندی اتصالات فیبر در مرکز داده و تأمین سرورهای ذخیره‌سازی از دیگر اقدامات سازمان می‌باشد.

    در حوزه نظارت تصویری، تأمین 403 عدد دوربین و تأمین سیستم مدیریت مرکزی دوربین‌ها جزو مهم‌ترین کارهای انجام شده است. دکل دوربین‌ها در ساختمان‌های اداری، ملل، سه‌قلو و محوطه شهر آفتاب در حال نصب است.

    مدیریت سیستم‌های برق و تأسیسات، اعلان حریق و Access Control از اقدامات انجام شده در حوزه BMS می‌باشد.

    در زمینه سیستم صوتی محوطه و ساختمان‌های شهر آفتاب، سازمان با نظارت و مدیریت تأمین سیستم‌های مرکزی، به تأمین و نصب بلندگو پرداخته است.

    سازمان در حوزه برق اضطراری و صرفاً برای تأمین تجهیزات فنی به تأمین UPS و باطری برای دیتاسنتر و رک‌ها پرداخته است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت