نمایشگاه کتاب تهران (۸۱)

ارائه ۳۰ اثر تازه روایت فتح در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- انتشارات روایت فتح با ۳۰ عنوان کتاب چاپ اول در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت خواهد کرد.

ارائه ۳۰ اثر تازه روایت فتح در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان، انتشارات «روایت فتح» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با 30 اثر تازه حضور خواهد داشت. کتاب «من انقلابی‌ام» از این ناشر در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود.

    حسن علایی، مدیر انتشارات روایت فتح گفت: انتشارات روایت فتح با 30 عنوان کتاب چاپ اولی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهد داشت.

    وی آثاری را که درباره شهیدان مدافع حرم از سوی انتشارات روایت فتح در دست انتشار است، تازه‌ترین کتاب‌های این انتشارات را برای نمایشگاه کتاب امسال معرفی کرد و افزود: این کتاب‌ها شامل 25 عنوان است که 4 عنوان آن برای نمایشگاه امسال آماده می‌شوند.

    مدیر انتشارات روایت فتح درباره ویژه‌برنامه‌های نشر «روایت فتح» در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: کتاب تازه‌ای از این انتشارات به نام «من‌ انقلابی‌ام» در نمایشگاه کتاب رونمایی شود. این کتاب در حدود 250 صفحه به برجسته‌ترین مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی از آغاز رهبری تا سال 1394 می‌پردازد.

    وی همچنین از تصمیم انتشارات روایت فتح برای رونمایی از کتاب «سینمای فلسطین» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب خبر داد و گفت: سال 1394 کتاب تازه‌ای از مسعود فراستی با نام «فرهنگ فیلم‌های جنگی ایران» منتشر شد که در روزهای نمایشگاه کتاب جشن امضای آن را برگزار می‌کنیم.

    علایی درباره تخفیف‌های غرفه انتشارات «روایت‌ فتح» به مراجعه‌کنندگان توضیح داد: همانند سال‌های پیش، 20 درصد تخفیف مصوب را ارایه می‌کنیم اما با هماهنگی که با مجمع ناشران انقلاب اسلامی انجام دادیم، قرار است علاوه بر این، 15 درصد نیز به مراجعان مُعَرف این مجمع نیز تخفیف دهیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت