نمایشگاه کتاب تهران (۸۷)

غرفه جمعی کودک و نوجوان برای ناشران بازمانده از نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- کتاب‌های ناشرانی که تعداد کتاب‌هایشان به حد نصاب نرسیده در غرفه‌‏ای با عنوان غرفه جمعی در نمایشگاه عرضه خواهند شد.

غرفه جمعی کودک و نوجوان برای ناشران بازمانده از نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،نادر قدیانی، رئیس هیئت مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، در این ارتباط گفت: هرساله تعداد زیادی از ناشران برای حضور در نمایشگاه ثبت‌نام می‌کنند که با توجه به مقررات، امکان حضور همه آنها در نمایشگاه نیست.

    وی افزود: ازجمله این مقررات تعداد عناوین جدید کتاب‌هاست که باید 40 عنوان در چهار سال اخیر باشد که حداقل 15 عنوان آن باید چاپ اول باشد و کتاب‌های تجدید چاپ در هر سال فقط یک عنوان محسوب می‏‌شوند.

    مدیر انتشارات قدیانی گفت: البته در سال‌های گذشته طبق دستورالعمل کمیته ناشران داخلی، به ناشران کودک و نوجوان که 20 عنوان کتاب در چهار سال اخیر داشته‌اند هم غرفه تعلق می‌گرفت اما امسال با توجه به شرایط موجود دیگر به این ناشران غرفه تعلق نمی‌گیرد و فقط در میان آنها، ناشرانی که 20 عنوان کتاب داشته و در سال‌های گذشته نیز غرفه داشته‌اند تلاش شده است که غرفه داشته باشند.

    رئیس هیات مدیره انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ادامه داد: بر این اساس از بین ناشرانی که ثبت‌نام کرده‌اند امکان تخصیص غرفه به 60 ناشر وجود ندارند و ما مساحت 6 هزار متری موجود را بین 280 غرفه تقسیم می‌کنیم.

    اما باتوجه به اینکه هدف ما حمایت از صنعت نشر کشور و تشویق ناشران نوپاست، هرساله انجمن ناشران کتاب کودک تلاش می‌کند به‌نوعی این ناشران را مورد حمایت قرار دهد. امسال نیز شرکت تعاونی اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک تصمیم دارد تمام آثار واجد شرایط این ناشران را جمع‌آوری کند و در قالب غرفه جمعی بزرگی بدون اینکه هیچ‌گونه هزینه و بار مالی برای ناشران داشته باشد در معرض بازدید عموم قرار دهد.

    قدیانی توضیح داد: در این شرایط ما کتاب‌ها را با 40 درصد تخفیف در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک از ناشران تحویل می‌گیریم، سپس با 10 تا 20 درصد تخفیف در نمایشگاه عرضه می‌کنیم. البته میزان سفارش ما برای هر عنوان کتاب، بستگی به نظر کارشناسان انجمن دارد.

    قدیانی در پایان افزود: ناشرانی که علاقمند هستند کتاب‌هایشان در نمایشگاه در این غرفه عرضه شود می‌توانند با نمایندگان شرکت تعاونی اعضای انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک با شماره 88931679 تماس بگیرند و برای تحویل کتاب اقدام کند.

    سالن های کودک و نوجوان در قسمت شمال شرقی شهر آفتاب به شماره‌های 108 و 109 است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت