با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه کردستان و دانشجویان ؛

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «نیلوفرانه» در سنندج

عصر نمایشگاه- نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «نیلوفرانه» با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه کردستان و دانشجویان امروز، ۱۱ اردیبهشت ماه در دانشگاه کردستان افتتاح شده است.

افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «نیلوفرانه» در سنندج
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،اعظم شریفیان، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان اظهار کرد: نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان «نیلوفرانه» با حضور جمعی از مسئولان دانشگاه کردستان و دانشجویان امروز، 11 اردیبهشت ماه در دانشگاه کردستان افتتاح شده است.

    وی افزود: این نمایشگاه به همت معاونت فرهنگی – اجتماعی دانشگاه  و سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد کردستان به مدت پنج روز در سطح این دانشگاه برپا شده است.

    معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان بیان کرد: این نمایشگاه شامل کتاب‌های متعددی با عناوین حجاب و عفاف و موضوعات دینی، برشور و پوستر، تابلو نوشته حاوی پیام هایی با موضوع حجاب و عفاف، ملزومات حجاب و عفاف و ... است.

    وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حاشیه برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: در این هفته سه کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب استانی و یک نشست دانشجویی در سطح دانشگاه برگزار می‌شود.

    شریفیان بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی «کوچه باغ خوشبختی» در مورد مسائل ازدواج آسان و آگاهانه و پایدار، کارگاه آموزشی «کدامین راه تا آرامش؟» در مورد اعتماد به نفس کاذب توسط مواد آرایشی با حضور دکتر قسمتی، کارگاه «زنگ زندگی»، در مورد سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی جهاددانشگاهی واحد کردستان یادآور شد: نشست دانشجویی با عنوان «از لاک جیغ تا خدا» که جمعی از دانشجویان در مورد تجربیات خود از روی آوردن به حجاب به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت