برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل

عصر نمایشگاه- مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی اردبیل در اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های دانشگاه علمی کاربردی با موضوع مشاغل حضور فعال دارد.

برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردهای دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا, در این نمایشگاه که از 23 اردیبهشت به مدت سه روز در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی دایر است دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان، دستاوردهای خود را در حوزه فرهنگ، هنر و صنایع دستی به معرض دید عموم گذاشته اند.

    داریوش لطیفی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل در بازدید از غرفه مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل، هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی بخشی از مهارت و توانمندی های دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان در حوزه فرهنگی هنری و صنایع دستی اعلام کرد.
    لطیفی با بیان اینکه از 21 مرکز علمی کاربردی استان اردبیل سه مرکز در رشته های فرهنگی و صنایع دستی فعالیت دارد خاطرنشان کرد: با هدف آشنایی با آموزش های مهارتی و با هماهنگی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دانش آموزان در هفته مشاغل از مراکز فعال این دانشگاه و محل های انجام کارهای مهارتی و ارائه خدمات بازدید می کنند.
    وی، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی اردبیل به عنوان یکی از مراکز موفق و فعال استان در زمینه آموزشی و فرهنگی عنوان و تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی استان نیز از گسترش فعالیت های چنین مراکزی حمایت می کند
    رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اردبیل از بازبینی در سرفصل رشته های در حال ارائه در مراکز آموزش علمی کاربردی استان و برنامه ریزی برای ایجاد رشته های جدید مورد نیاز استان خبر داد و تصریح کرد: درصدد هستیم دانشگاه جامع علمی کابردی در حوزه آموزش مهارتی در بطن جامعه باشد و روحیه کارآفرینی را تقویت نماید.
    لطیفی به برگزاری کارگاه های انگیزشی کارآفرینی در استان همزمان با هفته مشاغل اشاره و اضافه کرد: کلینیک کارآفرینی این دانشگاه آماده ارائه خدمات کارآفرینی به دانشجویان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت