با بیش از ۱۵۰ اثر هنری

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی نوشهر افتتاح شد

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرستان غیردولتی شریف نوشهر با بیش از ۱۵۰ اثر هنری در محل نگارخانه اداره ارشاد نوشهر افتتاح شد.

دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی نوشهر افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرستان غیردولتی شریف نوشهر با بیش از 150 اثر هنری عصر امروز با حضور مسئولان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش در محل نگارخانه اداره ارشاد نوشهر افتتاح شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آثار بسیار ارزشمند و فاخر در این نمایشگاه، نشان از نبوغ و خلاقیت بسیار بالای هنرمندان جوان دارد و باید مورد حمایت قرار گیرد.

    رستم کیاکجوری افزود: هنرهای تجسمی که به آن گاهی هنرهای بصری یا دیدار نیز گفته می‌شود آن گروه از هنرهای مبتنی بر طرح است که مشخصاً حس بینایی را مخاطب قرار می‌دهد که از جمله آن می‌توان به هنر نقاشی، خوشنویسی، مجسمه‌سازی، طراحی، عکاسی، گرافیک، طراحی صنعتی، معماری و طراحی داخلی و نیز هنرهای مشتق اشاره کرد.

    وی تصریح کرد: آثار هنری که امروز در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفته است، قابلیت به نمایش درآمدن در سطح ملی را نیز دارا است و حرف‌های زیاد برای گفتن دارد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر تصریح کرد: برای یک فارغ‌التحصیل ارتباط تصویری فرصت‌های شغلی زیادی وجود دارد، زیرا تنها بخشی از کار او را تبلیغات تشکیل می‌دهد و می‌تواند در این عرصه فعالیت خود را انجام دهد.

    وی اضافه کرد: برنامه‌های متنوع و کارآمدی را برای حوزه فرهنگ و هنر نوشهر داریم و با اجرای آن شاهد شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های هنرمندان می‌شود و البته بنا داریم تا با حمایت از این هنرمندان، نسبت به طی کردن پله‌های بیشتری از ترقی و پیشرفت انگیزه لازم را داشته باشند.

    کیاکجوری در پایان گفت: فعال کردن کانون‌های مساجد در بخش کجور در دستور کار قرار گرفت و اقدامات اولیه آن شروع شد و در ادامه این روند برای دست‌یابی به نتایج مطلوب تلاش و همت مضاعفی صورت می‌گیرد.

    به گزارش فارس، دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی هنرستان غیردولتی شریف نوشهر از امروز تا 18 اردیبهشت‌ماه از ساعت 10 صبح تا 12:30 و عصرها نیز از ساعت 16 تا 19 برای بازدید عموم علاقه‌مندان در محل نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر دایر است.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت