به منظور ترویج و توسعه فرهنگ حجاب ؛

برگزاری نمایشگاه حجاب در دانشگاه کردستان

عصر نمایشگاه- نمایشگاه حجاب به منظور ترویج و توسعه فرهنگ حجاب در دانشگاه کردستان برپا شد.

برگزاری نمایشگاه حجاب در دانشگاه کردستان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،نمایشگاه حجاب به منظور ترویج و توسعه فرهنگ حجاب در قالب چهار غرفه به مدت یک هفته در دانشگاه کردستان دایر است و علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت 9 تا 18 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    دبیر کانون مطالعاتی فرهنگی دختران دانشگاه کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: نمایشگاه توسعه و ترویج فرهنگ حجاب از 11 تا 15 اردیبهشت‌ ماه با هدف ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در در دانشگاه کردستان دایر شده است.

    افسانه رضایی با بیان اینکه خوشنویسی، جمله‌های فی‌البداهه در مورد حجاب و آتلیه عکس نیز از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است، گفت:  آتلیه عکسی با هدف تأثیرگذاری بیشتر و ارائه پوشش جدید در زمینه حجاب در این نمایشگاه برپا شده و به صورت رایگان از دانشجویان عکس گرفته می‌شود.

    رضایی در ادامه به اهمیت حجاب و زیبندگی آن اشاره کرد و افزود: حجاب ارزنده‌ترین زینت زن است اما متأسفانه در بعضی از نقاط محصولاتی ارائه می‌شود که قیمت‌های بالایی داشته و تهیه کردنشان برای خیلی‌ افراد ممکن نیست.

    وی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه خدمات و محصولات ارزان‌قیمت به کسانی است که به راحتی این محصولات در دسترسشان نیست و یا برای تأمین هزینه‌ آن مشکل دارند.

    به گفته دبیر کانون مطالعاتی فرهنگی دختران دانشگاه کردستان، بی‌توجهی و اهمیت ندادن به موضوع حجاب در سال‌های گذشته در دانشگاه کردستان از دیگر دلایل برپایی این نمایشگاه است.

    رضایی با بیان اینکه عدم توجه به اهمیت حجاب این مهم را در بین خانواده‌ها به حاشیه کشانده است، گفت: ما با فضاسازی در بحث حجاب قصد داریم این فرهنگ را دوباره در دانشگاه کردستان زنده کنیم و دانشجویان را به داشتن حجاب برتر ترغیب نمایم.

    وی خاطرنشان کرد: با برپایی این نمایشگاه امیدواریم مسئولان دانشگاه بیشتر در امر حجاب دانشجویان درگیر شوند.

    دبیر کانون مطالعاتی فرهنگی دختران دانشگاه کردستان همچنین از برگزاری کارگاه‌های زنگ زندگی خبر داد و افزود: این کارگاه‌ها هر روز ساعت 11 برگزار می‌شود و به موضوع سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی از دیدگاه دانشجویان می‌پردازد.

    رضایی گفت: استقبال دانشجویان از این نمایشگاه بسیار خوب بوده و امیدواریم مسئولان و همچنین دانشجویان هرچه بیشتر به این مهم اهمیت دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت