نمایشگاه کتاب تهران (۱۱۷)

استفاده از نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب بدون اینترنت

عصر نمایشگاه- نرم‌افزار اطلاع‌رسانی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب به گونه‌ای طراحی شده است که کاربران می‌توانند بدون دسترسی به اینترنت از آن استفاده کنند.

استفاده از نرم‌افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب بدون اینترنت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، این نرم فزار قابلیت جست‌وجوی کتاب، ناشر، نویسنده و قابلیت نمایش محل غرفه را دارد و مهم ترین قابلیت آن استفاده آفلاین (بدون دسترسی به اینترنت) است. تمامی موارد امنیتی در طراحی این نرم افزار رعایت شده است و اطلاعات ناشران در دسترس هیچ گروه دیگری قرار نخواهد گرفت.

    این نرم افزار بر روی گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و IOS قابل نصب است و علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب تهران (tibf.ir) و یا سایت‌های معتبر نرم افزار موبایل مانند کافه بازار و اپ استور آن را دریافت کنند.

    همچنین این نرم‌افزار در روزهای برگزاری نمایشگاه در برخی از باجه های اطلاع رسانی قابل دریافت است.

    پس از نصب و راه اندازی این نرم افزار، ثبت نام کاربر انجام خواهد شد و کاربر می تواند به نقشه نمایشگاه و ناشران دانشگاهی، عمومی، کودک و نوجوان، آموزشی و بین الملل دسترسی داشته باشد.

    همچنین درهای ورودی پارکینگ، غرفه‌ها، درهای ورودی نمایشگاه، سرویس بهداشتی، دفتر پست، نمازخانه، استراحتگاه، روابط عمومی، ایستگاه مترو، خیابان های منتهی به نمایشگاه و ... بر روی نقشه این نرم افزار جانمایی شده است.

    نرم افزار اطلاع رسانی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با همکاری شرکت پنجره دهم طراحی و راه اندازی شده است.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه‌روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت