سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول خبر داد

برگزاری نمایشگاه بین المللی نقاشی و عکس در دزفول

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول از برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی و عکس در مجتمع فرهنگی سینمایی خبر داد.

برگزاری نمایشگاه بین المللی نقاشی و عکس در دزفول
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ،نادر سعادتی فرد افزود:تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه بین المللی نقاشی و عکس با عنوان ‘مردم و هنر شرق’ با حضور دو هنرمند هلندی در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول در اواخر هفته جاری فراهم شده تا آثار هنرمندان 17 کشور مختلف و نیز آثاری از هنرمندان ایرانی به نمایش در آید.

    وی افزود:در این نمایشگاه 70 اثر گرافیک،نقاشی و عکاسی با موضوع مردم و هنر شرق به نمایش درخواهد آمد که از این تعداد 50 اثر متعلق به هنرمندان خارجی و 20 اثر متعلق به هنرمندان ایرانی می باشند.

    سعادتی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول برپا خواهد بود گفت:هدف از برپایی این نمایشگاه همکاری هنرمندان ایرانی با انجمن آرت نیشنس آلمان و صلح و دوستی بین کشورها می باشد.

    سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول اظهار کرد:این نمایشگاه توسط اداره ارشاد دزفول و انجمن هنرهای تجسمی دزفول برگزار می شود و در حاشیه آن دو هنرمند هلندی از آثار تاریخی و دیدنی دزفول ، موزه شوش و چغازنبیل دیدن می کنند .

    وی افزود:برگزاری کارگاه آموزشی کوتاه مدت ، بازدید هنرمندان خارجی از تئاتر دایره و دلقک،بازدید از گالری ژرفای هنر و دیدار با هنرمند پیشکسوت حبیب نقاش از دیگر برنامه هایی این که در حاشیه این نمایشگاه انجام خواهد شد.

    سعادتی فرد گفت:در این نمایشگاه دو هنرمند دزفولی عبدالرضا رابطی و حمید نورآبادی که آثار آنها در چندین نمایشگاه بین المللی به نمایش گذاشته شده است حضور خواهند داشت .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت