نمایشگاه کتاب تهران (۱۴۱)

عرضه بیش از هزار کتاب روسی در نمایشگاه امسال

عصر نمایشگاه- بیش از یک هزار و ۲۰۰ عنوان کتاب از کشور روسیه که میهمان ویژه نیز است در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

عرضه بیش از هزار کتاب روسی در نمایشگاه امسال
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، اتحادیه کتاب روسیه و اداره کل نمایشگاه بین المللی کتاب با حمایت آژانس فدرال مطبوعات و ارتباطات دسته جمعی به عنوان سازماندهندگان برگزاری غرفه ملی روسیه تحت عنوان 'کتابهای روسیه' هستند.

    گفتنی است ،در غرفه ملی روسیه به واسطه کتاب های ارائه شده می توان فرهنگ، علم، آموزش و پرورش، هنر، معماری و صنعت گردشگری کشور پهناور روسیه را شناخت .

    همچنین در غرفه ملی روسیه بیش از یکهزار و 200 کتاب از 50 ناشر مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

    بازدید کنندگان غرفه ملی روسیه تحت عنوان 'کتاب روسیه'، در طی 11 روز برگزاری این نمایشگاه می توانند از نزدیک با ادبیات کلاسیک، کتب علمی، کتب آموزشی زبان روسی برای خارجیان، و همچنین کتاب های کودکان، کتاب های مرجع و نشریات معروف علمی، نثر و نظم معاصر، آلبوم های عکس، کتاب ها و آلبوم های هنری آشنا شوند.

    بیش از 70 برنامه آموزشی و فرهنگی در چارچوب برنامه های غرفه ملی روسیه برگزار خواهد شد و بخشی از این برنامه ها در غرفه 'کتب روسیه' و بخشی دیگر در خارج از نمایشگاه ارائه می شود.

    در اولین روز از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، معرفی برنامه های دوره های آموزشی زبان روسی و آموزش حرفه ای انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین در مرکز تحقیقات علوم انسانی ایران وابسته به وزارت علوم بر گزار می شود.

    نمایندگان انجمن ایران زبان و ادبیات روسی، و همچنین نمایندگان دانشگاه ایران. استادان و متخصصانی از انستیتو دولتی زبان روسی پوشکین، نمایندگانی از بنیاد زبان و ادبیات روسی در ایران، و همچنین نمایندگانی از دیگر دانشگاه های ایران در این دیدار گرد هم آمده و به بحث در خصوص برنامه های آموزشی زبان روسی می پردازند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت