همزمان با نیمه شعبان ؛

برپایی نمایشگاه «حدیث انتظار» در شهرستان میامی

عصر نمایشگاه- رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی از برگزاری نمایشگاه «حدیث انتظار» همزمان با نیمه شعبان خبر داد و گفت: این نمایشگاه طی سه روز ابتدای خردادماه برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه «حدیث انتظار» در شهرستان میامی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، حجت‌الاسلام مجیدبخشی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میامی امروز، 15 اردیبهشت در خلال جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی ویژه برنامه‌های فرهنگی ماه شعبان به میزبانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میامی، اظهار کرد: اگر ما شیعیان برای گرامی داشت مقام اهل بیت(ع) کاری انجام می‌دهیم محبت خود به ایشان را در دل داشته و ذره‌ای از اقیانوس بیکران ائمه اطهار (ع) را گرامی داشته‌ایم.

    وی با بیان اینکه در شهرستان میامی همزمان با نیمه شعبان برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد  گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مسئول برای پر بار ساختن این برنامه‌ها گام برداریم.

    رئیس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی میامی با بیان اینکه یکی از وظایف مسئولان فرهنگی بیان وظایف منتظران واقعی است، متذکر شد: باید شرایطی را آماده ساخت تا جامعه برای ظهور قائم(عج) آمده شود و برگزاری برنامه‌های فرهنگی از این دست است.

    رضا مهدیان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان میامی نیز در این مراسم از اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت جشن‌های بزرگ ماه شعبان خبرداد و گفت: اجرای نمایش، مسابقه، بازدید و تجلیل از جانبازان و ایثارگران، برپایی جشن نمایشگاه و ... از مهم ترین برنامه‌های این اداره است.

    گفتنی است ،نمایشگاه جدیث انتظار در روزهای1 تا 3 خرداد ماه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی واقع در بلوار سفیر این شهر برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت