نمایشگاه کتاب تهران (۱۵۵)

۲۲۰ نشست تخصصی در نمایشگاه کتاب برگزار می شود

عصر نمایشگاه- سرای اهل قلم میزبان ۲۲۰ نشست تخصصی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

۲۲۰ نشست تخصصی در نمایشگاه کتاب برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، فتح‌الله فروغی معاون کمیته فعالیت‌های فرهنگی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در سرای اهل قلم هر روز چهار نشست تخصصی از ساعت 10.30 دقیقه تا 18 برگزار می شود.

    وی افزود: این نشست‌ها از سوی نهادها و سازمان‌های مختلف برای برگزاری در این نمایشگاه به کمیته فعالیت‌های فرهنگی پیشنهاد شده بود و ما براساس اولویت برنامه‌ها و اعلام آن به دبیرخانه برنامه‌ریزی کردیم.

    فروغی اضافه کرد: تالار گفت و گو روزانه سه نشست تخصصی از ساعت 10 و 30 دقیقه تا 18 ویژه ناشران و کتاب‌فروشان و توزیع کنندگان برگزار می‌‌کند.

    وی همچنین گفت: نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی و رونمایی از تولیدات ناشران در سال 94 از دیگر برنامه‌های کمیته فعالیت‌های فرهنگی است که در سرای کتابنمای 1 و 2 برگزار خواهد شد.

    فروغی در پایان گفت: کمیته فعالیت‌های فرهنگی به دلیل محدودیت مکان برگزاری برای سایر برنامه‌های تخصصی سه مکان دیگر با نام سرای اهل قلم کتاب کودک و نوجوان، سرای ناشران دانشگاهی و ناشران بین الملل برای برگزاری روزانه سه نشست تخصصی در نظر گرفته است.

    صدور 82 ویزای ناشران بین‌الملل در نمایشگاه کتاب

    مدیر کل اداره مجامع، تشکل و فعالیت‌های فرهنگی از صدور 82 ویزای ناشران بین‌الملل بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: امکان درخواست ویزا از سوی ناشران دیگر کشور‌ها همچنان وجود دارد.
    علی فریدونی افزود: امسال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب 88 درخواست صدور ویزا داشتیم که از این تعداد درخواست 82 ویزا صادر شده است.
    وی همچنین گفت: سالن‌های نمایشگاه کتاب تهران از جمله نشر کتاب‌های لاتین و عربی در روز‌های برگزاری نمایشگاه کتاب به منظورمطابقت با آئین‌نامه، ارزیابی محتوایی می‌شود. البته علاوه بر ارزیابی عناوین در روز‌های برگزاری نمایشگاه، قبل از برگزاری نمایشگاه کتاب هم این آثار در گمرک بررسی شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت