نمایشگاه کتاب تهران (۱۵۶)

دیدار رئیس نمایشگاه کتاب تهران با مراجع عظام در قم

عصر نمایشگاه- سید عباس صالحی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس بیست‌ و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، در آستانه‌ی برگزاری این رویداد مهم فرهنگی با مراجع عظام تقلید در شهر قم دیدار کرد.

دیدار رئیس نمایشگاه کتاب تهران با مراجع عظام در قم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، صالحی روز دوشنبه (13 اردیبهشت) با حضرات آیات عظام صافی گلپایگانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی و سبحانی دیدار کرد. همچنین وی با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی (نماینده تام الاختیار آیت‌الله العظمی سیستانی) نیز دیدار و گفت‌وگو داشت.

    وی در این دیدار ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌ی کتاب و نشر، از چگونگی برگزاری بیست ‌و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب گزارش داد.

    در این دیدار آیت‌الله‌العظمی سبحانی ضمن تأکید بر اهمیت نمایشگاه کتاب و ضرورت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن آن، برگزاری نمایشگاه کتاب را فرصتی برای تبادل فرهنگی و نشر اسلام و تشیع دانستند و از اهتمام معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مساعدت به حوزه‌ی نشر و نظارت بر برگزاری مناسب این رویداد مهم فرهنگی قدردانی کردند.

    آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های این معاونت در صیانت از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و گسترش معارف اهل‌بیت(ع) اظهار کردند: البته نمی‌توان جلوی همه‌ی خطاها و مشکلات فرهنگی را گرفت، اما مهم آن است که این اهتمام در این مجموعه وجود دارد و من از این دیدار و گزارش‌های ارائه‌شده خوشنود شدم و برای شما و دست‌اندرکاران دعا می‌کنم.

    همچنین آیت الله مکارم شیرازی در دیدار با رئیس نمایشگاه کتاب تهران ضمن مهم‌ ارزیابی کردن حوزه‌ی نشر و کتاب، در این زمینه توصیه‌های مهمی ایراد فرمودند.

    آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی نیز ضمن تأکید بر ضرورت گسترش فرهنگ غنی اهل‌بیت(ع)، حوزه‌ی نشر و برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی برای ارتقای این سرمایه‌ی عظیم دانستند. این مرجع تقلید نیز با ارائه‌ی برخی رهنمودهای ارزشمند در این زمینه،  توفیق دست‌اندرکاران این رویداد مهم را از  خداوند خواستار شدند.

    معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین دیداری با حجت‌الاسلام والمسلمین شهرستانی (نماینده تام الاختیار آیت‌الله‌العظمی سیستانی) داشت. حجت‌الاسلام شهرستانی در این دیدار، نمایشگاه بین‌المللی کتاب را فرصتی برای ارتباط با جهان اسلام برشمردند و نکات ارزشمندی را در این‌باره ارائه کردند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت