گشایش نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی بانوان یزد

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی بانوان استان یزد طی آیینی با حضور جمعی از مسئولان در مجتمع سامان شهر یزد گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه دائمی تولیدات صنایع دستی بانوان یزد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از اطلاعات, مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد در این مراسم با بیان اینکه امسال به نام حمایت از کالای ایرانی معرفی شده است، گفت: جهانشهر یزد به تولید کالاهایی با برندهای جهانی نیاز دارد.

    رقیه کرمانیان گفت: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به معیشت و اقتصاد دارند و نامگذاری های اقتصادی سال ها نیز نشان از این دغدغه دارد.

    اوبا بیان اینکه مسئولان نیز با همین دغدغه، توجه خود را در عرصه اقتصاد مقاومتی و مسائل نظیر آن به ‌کار برده‌اند، ادامه داد: تشکیل بازارچه های تولیدات بانوان که با محوریت اشتغال زنان جامعه باشد دارای اهمیت است.

    مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد نقش بانوان در تعیین الگوی مصرف برای جامعه و در سطح خانواده مهم برشمرد و اضافه کرد: خانواده ها باید توجه داشته باشند در سالی که به نام حمایت از کالای داخلی معرفی شده است از تولیدات داخل استفاده کنند و خانواده را نیز به مصرف کالای تولید شده داخلی ترغیب کنند.

    وی با اشاره به نقش تولیدکنندگان در ترغیب مصرف مردم به کالای داخلی نیز افزود: لازم است تا تولیدکنندگان داخلی کالای مرغوب و باکیفیت ایرانی ارائه کنند مردم نیز مصرف کالای ایرانی را اولویت‌های خود بدانند.

    کرمانیان با تاکید بر اینکه بانوان نقش فرهنگ ‌سازی و رونق بخشی به بازار تولید را بر عهده ‌دارند گفت: بسیاری از زنان و بانوان در جامعه ایرانی به تولید کالا می پردازند که برای رونق بخشی به تولیدات لازم به حمایت از بانوان در این زمینه است.

    وی وجود بازارچه ‌های دائمی را یکی از اقدامات مؤثر در رونق اقتصاد کشور دانست و افزود: جهانشهر یزد به تولید کالاهایی با برندهای جهانی نیاز دارد که باید از طریق برگزاری دوره‌ های آموزشی، مهارت‌ آموزی و برند سازی در راستای افزایش توان تولید و فروش اقدام کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت