دعوت از شهرداری تبریز برای برگزاری نمایشگاه «تبریز ۲۰۱۸» در شهر دوسلدورف آلمان

عصر نمایشگاه- مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلان‌شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز برای برگزاری نمایشگاه تبریز ۲۰۱۸ و شب فرهنگی تبریز در شهر دوسلدورف آلمان دعوت شده است.

دعوت از شهرداری تبریز برای برگزاری نمایشگاه «تبریز ۲۰۱۸» در شهر دوسلدورف آلمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, حاجی‌زاده با حضور در برنامه تلویزیونی تبریزی به مناسب روز ارتباطات و روابط عمومی، گفت: به جهت نامگذاری تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های اسلامی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل در دو شاخه اطلاع رسانی و حوزه امور بین‌الملل بر این مبحث متمرکز شد.

    حاجی‌زاده افزود: در شورای چهارم هم در کمیسیون‌های مختلف صحبت شده و مهمترین نقیصه مورد بحث این بود که نتوانسته‌ایم پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های تبریز را مطرح و معرفی کنیم.

    وی افزود: تبریز 2018 بهانه‌ای شد تا به طور مضاعف به این امر پرداخت شده و برای رفع این نقیصه تلاش کنیم.

    مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهر تبریز، با بیان اینکه در حوزه امور بین الملل تلاش شد که با کشور‌های همسایه و 9 شهر خواهرخوانده ارتباط منسجم برقرار شود، اظهار کرد: سعی می‌کنیم با برگزاری هفته‌های فرهنگی و یا روز تبریز در این شهر یا شهر‌های مقصد ظرفیت‌های گردشگری کهن‌شهر تبریز معرفی شود.

    وی ادامه داد: سفرای کشور‌های مختلف در چهار ماه گذشته مثل اتریش و نروژ در تبریز حضور یافتند و غیر از مبحث تبریز 2018 مسائل مختلف روابط مشترک و انعقاد پروتکل‌های خواهرخواندگی بطور جدی بحث شد.

    حاجی‌زاده گفت: به غیر از این شهر‌ها 10 پیشنهاد جدید عقد قرارداد خواهرخواندگی داریم، که برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های گردشگری این شهر در خارج از کشور کمک خواهد کرد.

    حاجی زاده اظهار کرد: تلاش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بر این است که از ظرفیت‌های ملی، بین المللی و ظرفیت رسانه ها، فضاسازی و تبلیغات محیطی و رسانه‌های دیداری و شنیداری و تصویری برای معرفی تبریز به عنوان شهر گردشگرپذیر در سال‌های آینده استفاده شود.

    وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده، توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کلانشهر تبریز، برای معرفی این کلانشهر به حضور تبریز و شهرداری تبریز در چند نمایشگاه طی 4 ماه گذشته از جمله نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران و امیت استانبول، چند نشست بین المللی زیر نظر سازمان بین المللی UCLG، گفت: همه این کار‌های بین المللی در ماه‌های آتی نیز ادامه خواهد یافت و برگزاری هفته‌های فرهنگی بخصوص در شهر‌های گنجه و باکو انجام می‌شود.

    حاجی‌زاده اضافه کرد: تاکید شهردار تبریز بر حضور و مشارکت مردم در جشن‌های تبریز 2018 است و در این مورد بعد از ایام ماه مبارک رمضان به اتفاقات خوبی شاهد خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت