سرپرست معاونت فرهنگی ارشاد خراسان شمالی خبر داد

برگزاری نمایشگاه کتاب در خراسان‌شمالی

عصر نمایشگاه- سرپرست معاونت امور فرهنگی مطبوعات و تبلیغات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: هرساله با پایان یافتن فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه‌های استانی نیز برپا می‌شود و خراسان شمالی نیز برنامه‌ای برای برگزاری نمایشگاه کتاب در استان دارد.

برگزاری نمایشگاه کتاب در خراسان‌شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،حجت‌الاسلام ناصر هدایتی اظهار داشت: امسال به‌طورقطع نمایشگاه کتاب در خراسان‌شمالی در شهریور و یا آذرماه برگزار می‌شود.

    وی درباره حضور ناشران خراسان شمالی در نمایشگاه کتاب تهران گفت: باوجودی که 26 ناشر در خراسان شمالی فعالیت می‌کنند اما تنها سه ناشر از این استان در نمایشگاه کتاب حضور دارند.

    هدایتی بابیان اینکه پارسال نیز دو ناشر از استان در این نمایشگاه حضور داشتند افزود: این در حالی است که غرفه‌های نمایشگاه رایگان در اختیار قرار می‌گیرد و بخشی از هزینه‌های حمل و جابه‌جایی کتاب و اسکان برای ناشران تأمین می‌شود.

    وی گفت: ناشران استان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی استان که به مناسبت‌های مختلف در نگارخانه‌ها برپا می‌شود نیز رغبتی نشان نمی‌دهند.

    وی درباره چرایی این استقبال ضعیف گفت: وقتی حضور در نمایشگاه مطرح می‌شود، کتاب‌ها و آثار باید با 10 تا 30 درصد تخفیف عرضه شود شاید همین امر سبب عقب‌گرد ناشران می‌شود.

    سرپرست معاونت امور فرهنگی مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزود: شاید علت این است که ناشران رغبتی به دادن تخفیف ندارند و ترجیح می‌دهند در فروشگاه‌های خود کتاب عرضه کنند.

    هدایتی گفت: البته ناشران استان در نمایشگاه بزرگ کتاب حضور می‌یابند و در آن رویداد فرهنگی شرکت می‌کنند.

    وی درباره برپایی نمایشگاه کتاب در استان گفت: هرساله و با پایان یافتن فعالیت نمایشگاه کتاب تهران، نمایشگاه‌های استانی نیز برپا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت