نمایشگاه کتاب تهران (۱۷۳)

توزیع روزانه ۴۰۰ هزار غذا در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به استقرار ۷۵ غرفه ارائه دهنده غذای گرم، ساندویچ و فست فود همزمان با برپایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب در نمایشگاه شهر آفتاب،گفت: هر غرفه در طی روز حداقل چهار بار توسط کارشناسان بازدید می شود.

توزیع روزانه ۴۰۰ هزار غذا در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، رضا قدیمی درباره روند انتخاب غرفه داران برای ارائه غذا در نمایشگاه شهر آفتاب اظهار کرد: حدود دو ماه قبل مزایده‌ای برای ارائه غذا در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شد که طی آن 70 شرکت که فرآیند تولید غذا از تهیه مواد اولیه تا طبخ و بسته بندی را انجام می دادند، در این مناقصه شرکت کردند.

    قدیمی با بیان اینکه 10برند که در جایگاه نخست کشور قرار دارند، برنده نهایی این مناقصه شدند، تاکید کرد: کیفیت محصولات این شرکت ها در سطح کشور سبب شده تا این شرکت ها در زمینه تولید غذا فروشگاه‌های زنجیره‌ای دایر کنند.

    به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حال حاضر تیم 20 نفره نظارت شامل پزشک، کارشناس ارشد مواد غذایی، هر غرفه را در طول روز بین 4 تا 5 بار ارزیابی بهداشتی و کیفیت می‌کنند.

    وی افزود: هر روز نمونه‌ای تصادفی از مواد غذایی ارائه شده در غرفه‌های مواد غذایی به آزمایشگاه میکروبیولوژی ارسال می شود که با گذشت 48 تا 72 ساعت ازکشت آزمایشگاهی، نتایج بررسی شده و موارد مشکوک گزارش شود.

    قدیمی با اشاره به اینکه روزانه 400 هزار پرس غذا در بین بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب توزیع شده است، تاکید کرد: طی سه روز برگزاری نمایشگاه کتاب یک میلیون و 200هزار نفر از غذای ارائه شده خریداری کرده‌اند اما هیچ گزارشی از غذای فاسد و یا مسمومیت بر اثر مصرف غذا نداشته‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه نخستین روزهای برپایی نمایشگاه در مجموعه آفتاب در حال طی شدن است، خاطر نشان کرد: واقعیت آن است که شهرداری تهران به عنوان متولی شهر آفتاب تمام تلاش خود را بکار گرفته تا در ارائه خدمات همچون آب و غذا بهترین شرایط فراهم باشد و در این شرایط ممکن است پاره ای اشتباهات نیز رخ دهد که اما وجود برخی ایرادات در مقابل حجم بزرگ خدمات باید مورد توجه باشد نه آنکه معیار سنجش غذا بر اساس یک یا دو اظهار نظر صورت گیرد.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با تاکید بر اینکه اگر شرکتی ایرادات جدی در خصوص محصولات غذایی داشته باشد مانع عرضه محصولات آن در نمایشگاه شهر آفتاب می شویم ، تصریح کرد: اگر قرار باشد از 100 نمره برای شرکت های ارائه دهنده غذا ارزش گذاری کنیم همه شرکت ها نمره بالای 90 را دریافت می کنند و این بدان معنا است که ایرادات موجود جزئی و قابل رفع بوده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت