نمایشگاه کتاب تهران (۱۷۵)

نارضایتی شهروندان از کرایه‌های مسیر نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- شهروندانی که قصد دارند خود را از میادین مختلف شهر تهران به شهر آفتاب و محل برگزاری نمایشگاه کتاب برسانند از میزان کرایه های تاکسی‌ها ابراز نارضایتی می کنند.

نارضایتی شهروندان از کرایه‌های مسیر نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، نمایشگاه شهر آفتاب که از روز 16 اردیبهشت کار خود را آغاز کرده، همچنان با حواشی مختلفی همراه است و میزان کرایه های دریافتی تاکسی ها از شهروندانی که قصد دارند خود را با تاکسی به نمایشگاه برسانند، نیز یکی از همین حواشی است.

    بر این اساس، تاکسی هایی که شهروندان را از میدان تجریش به نمایشگاه می رسانند برای طی مسافت 36.2 کیلومتری، 9 هزار تومان دریافت می کنند. تاکسی های نوبنیاد نیز کرایه شان 10 هزار تومان است و افرادی که از میدان رسالت خود را به نمایشگاه شهر آفتاب می رسانند نیز باید 8500 تومان کرایه پرداخت کنند.

    همچنین کرایه تاکسی های میدان صنعت که مسافران را به سمت نمایشگاه شهر آفتاب می برند، 7 هزار تومان است.

    شهروندانی که از میدان آزادی راهی نمایشگاه کتاب می شوند نیز باید 5 هزار تومان کرایه پرداخت کنند. کرایه مسیر خاوران – شهر آفتاب نیز 5 هزار و 500 تومان تعیین شده است.

    ارزان ترین کرایه در میان کرایه های تعیین شده برای تاکسی های نمایشگاه کتاب، متعلق به تاکسی های مسیر نعمت آباد - شهر آفتاب است. این تاکسی ها از مسافران خود 3 هزار و 500 تومان کرایه دریافت می کنند.

    افرادی که از فرودگاه امام خمینی (ره) بخواهند خود را به نمایشگاه برسانند نیز باید 6 هزار تومان کرایه پرداخت کنند.

    مهدی اسماعیل بیگی، معاون نظارت سازمان تاکسیرانی در رابطه با مبالغ اخذ شده از سوی رانندگان تاکسی ها از شهروندان گفت: کرایه ها به هیچ وجه زیاد نیست و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته شده و بر مبنای مسافت، کرایه ها از شهروندان اخذ می شود.

    وی افزود: تمام تاکسی ها موظف هستند بر اساس مبالغ تعیین شده از شهروندان کرایه دریافت کنند و هیچ کرایه ای بیشتر از میزان تعیین شده از شهروندی دریافت نمی شود.

    معاون نظارت سازمان تاکسیرانی در خصوص گلایه های مطرح شده از سوی برخی شهروندان اظهارکرد: افرادی که از این کرایه ها ناراضی هستند؛ می توانند از سایر وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند و شهرداری تهران علاوه بر تاکسی، اتوبوس و مترو را نیز جهت جا به جایی شهروندان در نظر گرفته است.

    اسماعیل بیگی با تاکید بر اینکه میزان کرایه تاکسی ها به هیچ وجه در ساعات مختلف تغییر نمی کند، خاطرنشان کرد: تاکسی ها به هیچ وجه حق افزایش کرایه ها در ساعات پر ترافیک را ندارند و اگر شهروندان در این رابطه با موردی برخورد کردند این موضوع را به سامانه 1888 اطلاع دهند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت