با حضور ۱۷ تصویرساز برگزار می شود

نمایشگاه گروهی تصویرسازی سه‌بعدی در گالری خیال نو

عصر نمایشگاه- نمایشگاه گروهی تصویرسازی سه‌بعدی در گالری خیال نو از سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه با حضور آثار ۱۷ تصویرساز برگزار می شود.

نمایشگاه گروهی تصویرسازی سه‌بعدی در گالری خیال نو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین، اولین نمایشگاه گروهی تصویر سازی سه بعدی در ایران سه شنبه 21 اردیبهشت ماه 95 درگالری خیال نو موسسه فرهنگی، هنری و پژوهشی صبا افتتاح خواهد شد.

    گفتنی است ،در این نمایشگاه که با نمایشگاه‎گردانی دکتر سید نظام الدین امامی برپا می‌شود،17 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد ارتباط تصویری، تصویر سازی های سه بعدی‌شان که همگی در رایانه اجرا شده و بر روی استیکر چاپ شده است را به تماشای عموم می گدارند.

    در این نمایشگاه از مخاطب دعوت می‌شود هنگام بازدید از آثار با دوربین‌های عکاسی و یا دوربین‌های موبایل روشن وارد شوند و با ثبت تصاویر ، سه بعدی بودن آن‌ها را به شکل ملموسی حس کنند. درواقع مخاطبان در تعامل با این آثار قرار می‌گیرند تا با ژست‌ها و فیگورهای مختلف با هر کدام از آن‌ها عکس بگیرند و خود را در مکان‌های متفاوتی تجسم کنند.

    قابل ذکر است ،شیما آقایی، زهرا برکتی راد، بی تا بهرامی، سارابیگی، ماریسا حبیبی، افسانه خضریان، نسیم زرگرزاده، مریم ساکی زاده، چیمن سلیمانی، خدیجه شریفی، حسین صدقی، سارا سلاحی، سمیرا علیزاده، علی محمدی فیض آباد، ساناز محمدی مطهر، بابک مهرپرور، شکیبا هادیزاده نوده 17 دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباط تصویری‌اند که از هر کدام یک تا دو اثر در این نمایشگاه به روی دیوار می‌رود.

    اولین نمایشگاه تصویرسازی سه بعدی در ایران تا 30 اردیبهشت 95 در گالری خیال نو موسسه فرهنگی ، هنری و پژوهشی صبا برپا خواهد بود و علاقمندان می‌توانند در روز افتتاحیه از ساعت 16 تا 18 و همه روزه ( به جز ایام تعطیل) از ساعت 10 تا 18 از این آثار در گالری خیال نو به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به خیابان طالقانی پلاک 1552، رواق هنر دیدن نمایند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت