رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های نقاشی در اماکن گردشی و تفریحی دماوند

عصر نمایشگاه- رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند از برگزاری آزمون طراحی و نقاشی همراه با کلیه تکنیک‌ها برای هنرجویان این شهرستان خبر داد و گفت: نمایشگاه‌های نقاشی در اماکن گردشی و تفریحی دماوند جهت استقبال مسافران و گردشگران ایجاد شود تا تابلوهای نقاشی را در معرض بازدید و فروش هنردوستان بگذاریم.

برپایی نمایشگاه‌های نقاشی در اماکن گردشی و تفریحی دماوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تهران نیوز ، شایسته میرزایی نیا در نشست انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند، اظهار کرد: به زودی آزمون طراحی و نقاشی همراه با کلیه تکنیک‌ها برای هنرجویان در شهرستان دماوند برگزار می‌شود که پس از برگزاری آزمون مدرک معتبری در این زمینه به هنرجویان داده می‌شود تا همراه با استفاده از همان آثار هنرجویان نمایشگاه نقاشی برگزار کنیم.

    وی با اشاره به اینکه در نظر داریم سه نمایشگاه با موضوع‌های مختلف در ماه‌های آتی برگزار کنیم، افزود: نمایشگاه اساتید با موضوع آزاد، دفاع مقدس، محرم و دهه فجر از جمله موضوعاتی است که در نظر داریم در این زمینه نمایشگاه‌های مختلفی برگزار کنیم.

    رئیس انجمن هنرهای تجسمی شهرستان دماوند اضافه کرد: روزهای پنج شنبه و جمعه به علت سیل مسافران و گردشگران به سمت شهرستان دماوند در نظر داریم با حمایت مسئولان، نمایشگاهی در مکان‌های گردشی و تفریحی برپا کنیم تا تابلوهای نقاشی هنرجویان دماوندی در معرض بازدید و فروش هنردوستان قرار گیرد.

    میرزایی نیا خاطرنشان کرد: قبل از برگزاری نمایشگاه‌های نقاشی از نظر کارشناسان هنر برای قیمت‌گذاری تابلوها استفاده می‌شود تا بتوانم، تابلوهای نقاشی را با قیمت اصلی در معرض فروش بگذاریم.

    یکی از مدرسین نقاشی در این نشست تأکید کرد: در اولین گام باید برای مردم توضیح بدهیم که چرا باید اثر هنری بخریم، نگاهی که مردم به اثر هنری دارند، نگاه کالای تولیدی است که جنسی را زمانی که نیاز دارم، خریداری می‌کنم و وقتی به آن کالا نیاز نداشته باشم، آن را تهیه نمی‌کنم.

    نجمه خاتون کازرانی ادامه داد: بعضی‌ها بر این باور هستند که چرا تابلویی که نسخه چاپی آن در بازار وجود دارد، من هزینه زیادی را بابت تابلوی نقاشی بدهم؟ برای آن‌ها به‌صرفه است که نسخه چاپی را با قیمت کمتری تهیه کنند، پس تا زمانی که نگاه مردم را به اثر هنری عوض نکنیم همین روند ادامه خواهد داشت.

    محمود پوردیوان بیگی مقدم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در نشست اظهار کرد:  21 اردیبهشت ساعت 14.30 مراسم بزرگداشتی برای استاد احمدی برگزار می‌شود که امیدواریم اساتید و هنرجویان در این مراسم شرکت کنند تا بتوانیم گوشه‌ای از زحمات ایشان را جبران کنیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت