نمایشگاه کتاب تهران (۱۸۲)

عرضه ۳۰۰ جلد کتاب در مورد فرهنگ و هنر ارمنستان برای اولین بار در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- حدود سیصد جلد کتاب در مورد فرهنگ و هنر ارمنستان برای بار اول در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید علاقمه‌مندان قرار گرفته است.

عرضه ۳۰۰ جلد کتاب در مورد فرهنگ و هنر ارمنستان برای اولین بار در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسکانیوز، آرمن سرکسیان مسئول غرفه ارمنستان در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رمنستان درباره آثار عرضه در این غرفه گفت: حدود سیصد عنوان کتاب در مورد فرهنگ وهنر ارمنستان به نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آورده شده است.

    سرکیسان ادامه داد: ارمنستان در سال گذشته غرفه‌ای نداشت و امسال برای اولین بار است که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران غرفه دارد.

    وی افزود: امسال صرفا به خاطر بیست و پنجمین سالگرد استقلال ارمنستان تمرکز ما بر این است که غرفه ارمنستان را به بهترین شکل عرضه کنیم.

    سرکیسان با اشاره به محتوای کتاب‌هایی که عرضه شده بیان داشت: محتوای کتاب‌های ما یک بخش آن نقاشی، داستانی، عکس ونمونه قالی‌های قدیم تا قالی‌های جدید است.

    مسوول غرفه ارمنستان با اشاره به امکانات رفاهی نمایشگاه کتاب تصریح کرد: از امکانات رفاهی اینجا راضی هستیم و تنها مساله‌ای که ناراحت کننده است مسافت طولانی است.

    سرکسیان با اشاره به فرهنگ غنی ایران و ارمنستان افزود: ارمنی‌ها به فرهنگ ایران مخصوصا فردوسی و علاقه دارند. این کتاب‌ها توسط مترجمان ما ترجمه و به چاپ رسیده و در کشور ما مورد استقبال قرار گرفته است.

    وی در پایان افزود: استقبال از غرفه ارمنستان خوب بوده است و امید است که تا آخر نمایشگاه به همین این شکل ادامه داشته باشد. غرفه ارمنستان در سالن ملل قرار دارد.

    بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت