امضا تفاهم نامه فی مابین دانشگاه تهران وشرکت نمایشگاهای بین المللی ج.ا.ایران

عصر نمایشگاه:امضاء تفاهم نامه فرهنگی فی مابین پردیس فارابی دانشگاه تهران و شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در راستای ارتقاء سطح علمی پرسنل این شرکت و آموزش دانشجویان متعهد.

امضا تفاهم نامه فی مابین دانشگاه تهران وشرکت نمایشگاهای بین المللی ج.ا.ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» ،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه بین المللی ج.ا.ایران :

    صبح امروزطی یک تفاهم نامه فی مابین شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران و دانشگاه تهران  در محل دائمی نمایشگاهها مقرر گردید در جهت بالا بردن سطح علمی کارکنان و آموزش دانشجویان مستعد، دانشگاه تهران این شرکت را یاری نماید.

    این گزارش حاکی است :

    در شروع این مراسم علمی- فرهنگی دکتر اسفهبدی معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران طی سخنانی با اشاره به اهمیت ارتقاء علمی همکاران و جذب نیروهای با کیفیت و دانا در آینده به اهمیت این تفاهم نامه اشاره نمود و گفت : این شرکت در نظر دارد با استفاده از پتانسیلهای موجود در دانشگاه تهران و اساتید مجرب و کار آزموده اقدام به آموزش نیروهای کاربردی و مجرب نماید تا در آینده نزدیک از نظر کیفی نیز بتوانیم نسبت به گسترش نمایشگاهها در زمینه داخلی و خارجی اقدام نماییم.

    در ادامه دکتر محمد مقیمی ریاست پردیس فارابی دانشگاه تهران با تائید سخنان دکتر اسفهبدی به ظرفیتها و امکانات دانشگاه تهران در خصوص بسط و گسترش هرچی  بیشتر علوم و فنون اقتصادی و نمایشگاهی اشاره نمود و گفت : در دانشگاه تهران 18 رشته در سطح  دکترای تخصصی در رابطه با مباحث اقتصادی و مولفه های آموزشی در حال تدریس و آموزش می باشد که با توجه به تفاهم نامه فی مابین در اولین فرصت اقدامات لازمه در جهت تسهیل جذب و آموزش نیروهای مجرب در این دانشگاه انجام خواهد شد.

    قابل ذکر است :

    در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه مذکور به امضای دکتر اسفهبدی و محمد مقیمی رسید.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت