نمایشگاه کتاب تهران (۱۹۵)

مشارکت آستان علوی در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- آستان مقدس علوی با حضور در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، آثار و محصولات خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

مشارکت آستان علوی در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، شعبه انتشارات بخش امور فکری و فرهنگی آستان مقدس علوی در بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از 15 اردیبهشت‌ماه با شعار «فردا برای خواندن دیر است..»، فعالیت‌های خود را آغاز کرد، شرکت کرده و محصولات و آثار خود را در معرض دید عموم قرار داده است.

    «عبدالرزاق الشیبانی»، مسئول شعبه انتشارات آستان مقدس علوی و مدیر غرفه آستان در این دوره از نمایشگاه بیان کرد: این دومین مشارکت آستان مقدس امام علی(ع) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است و امسال ما با هیئتی رسمی به ریاست «شیخ سعد الخاقانی»، رئیس بخش امور فکری و فرهنگی آستان حضور داریم.

    وی افزود: در این غرفه مجموعه‌ای از انتشارات آستان مقدس علوی را که به بیش از 100 انتشار می‌رسد، در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌ایم، همچنین هدایایی متبرک از سوی آستان مقدس به بازدیدکنندگان غرفه اهدا می‌شود.

    عبدالرزاق الشیبانی عنوان کرد: پیش از این نیز دیداری با «عباس صالحی»، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و رئیس بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشتیم که وی ضمن ابراز خرسندی از مشارکت آستان مقدس علوی، از افزایش همکاری فرهنگی و تبادل تجربیات در زمینه برپایی نمایشگاه‌ها ابراز امیدواری کرد.

    گفتنی است، بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای خواندن دیر است...»، از 15 در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتابآغاز به کار کرد و تا 25 اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت. و امسال صدها انتشارات از 40 کشور مشارکت دارند که به عرضه بیش از 50 هزار انتشارات دینی،‌ فکری، سیاسی و فرهنگی می‌پردازند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت