در کانون سمیه شهرری ؛

برگزاری خلاقیت دانش آموزان در نمایشگاه دستاوردهای علمی فرهنگی شهرری

عصر نمایشگاه- خلاقیت دانش آموزان شهرری در نمایشگاه دستاوردهای علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی در کانون سمیه به نمایش گذاشته شد.

برگزاری خلاقیت دانش آموزان در نمایشگاه دستاوردهای علمی فرهنگی شهرری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تهران نیوز ،نمایشگاه دستاوردهای علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان ناحیه یک شهرری در کانون سمیه برپا شد.

    زهرا باقری مسئول برپایی نمایشگاه هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی با دستاوردهای دانش آموزان عنوان کرد و گفت: دانش آموزان ناحیه یک در مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول، دوره دوم و فنی حرفه ای، هنرهای خود را در زمینه های مختلف به نمایش گذاشته اند.

    وی افزود: این نمایشگاه در هر مدرسه بصورت مجزا برگزار شده بود که از هر مدرسه تعدادی از منتخبین را به این نمایشگاه دعوت کرده ایم.

    باقری به حضور چشمگیر دانش آموزان شرکت کننده در این نمایشگاه در انواع فعالیت های کشوری اشاره کرد و افزود: تعدادی از دستاوردهای دانش آموزان در مسابقات استانی و کشوری شرکت داشته و مقام کسب کرده اند.

    شاهنامه خوانی توسط دانش آموزان دختر و پسر پایه ششم، ساخت چراغ و ایست راهنمایی، ساخت ربات، داستان نویسی، گلکاری، نقاشی، خیاطی، موسیقی، ساخت عروسک و انواع کارهای دستی ازجمله دستاوردهای دانش آموزان در این نمایشگاه است که باقری به آنها اشاره کرد.

    وی اظهار داشت: خلاقیت و استعداد دانش آموزان در تهیه و ساخت این دستاوردها بی نظیر است و ما سعی داریم با برپایی اینگونه برنامه ها، گامی در جهت ارائه فعالیت و پیشرفت آنها داشته باشیم.

    باقری با اشاره به استقبال خوب شهروندان از این نمایشگاه ابراز کرد: بیشتر مسئولان شهرستان، دانش آموزان و عموم مردم از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

    وی تصریح کرد: این نمایشگاه از روز 12 اردیبهشت مصادف با روز معلم فعالیت خود را آغاز کرده و به مدت 10 روز تا 22 اردیبهشت میزبان بازدیدکنندگان می باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت