مدیرعامل شرکت آینده اندیشان رادینا؛

برگزاری نمایشگاه کاغذ، مقوا تهران با حمایت وزارت صنایع و معادن

عصر نمایشگاه- رضا امیدی مدیرعامل شرکت آینده اندیشان رادینا گفت: نخستین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین الات تهران با حمایت وزارت صنایع و معادن برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه کاغذ، مقوا تهران با حمایت وزارت صنایع و معادن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه», رضا امید مدیرعامل شرکت آینده اندیشان رادینا در گفت و گوی اختصاص با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: کمبود این نمایشگاه تخصصی در کشور احساس می شد و فعالان این حوزه همواره در نمایشگاه های مشابه مشارکت می کردند و به دلیل تخصصی نبودن هیچگاه به اهداف مورد نظر خود نمی رسیدند.
    وی افزود: این رویداد در سال 97 که به سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است با تکیه بر حمایت از توانمندی های داخلی برگزار می شود و سعی داریم تا راه های ورود تکنولوژی های نوین این حوزه را به کشور هموار کنیم.
    امیدی بحث جذب سرمایه های داخلی و خارجی را از دیگر مباحث مهم در برگزاری این رویداد برشمرد و اظهار داشت هر صنعتی برای شکوفایی نیار به سرمایه گذاری دارد و ما امیدواریم با توجه به پتانسیل های موجود در کشور بتوانیم از وارد کننده کاغذ به صادر کننده این محصول حداقل به کشور های منطقه تبدیل شویم.
    مدیرعامل شرکت آینده اندیشان رادینا مذاکره برای جذب مشارکت کننده در نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: تا امروز 2300 متر فضای نمایشگاهی در اختیار مشارکت کنندگان قرار گرفته است و امیدواریم در زمان باقی مانده به نمایشگاه ادامه مذاکرات منجر به حضور حداکثری مشارکت کنندگان در نمایشگاه شود.
    امیدی بعد بین المللی این رویداد را نیز حائز اهمیت دانست و بیان داشت: تاکنون حضور شرکت های چینی قطعی شده است و مذاکرات برای حضور شرکت های معتبری از کشور های ترکیه، کره جنوبی، تایوان، هندوستان، اندونزی و.... ادامه دارد.
    برگزار کننده نمایشگاه کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین الات این رویداد را مورد حمایت بخش های دولتی و تشکل های خصوصی فعال در این حوزه نظیر وزارت صنایع و معادن، سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی، اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا، تعاونی انجمن مدیران صنایع کاغذ و ورق، سندیکای تولید کنندگان کاغذ و ورق و انجمن واردکنندگان کاغذ، مقوا و فرآورده های سلولزی است.
    شایان ذکر است کننده نمایشگاه کاغذ، مقوا، فراورده های سلولزی و ماشین الات 6 الی 9 مرداد ماه در سالن های 35 و 37 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادرس اینترنتی http://www.ayandehandishan.ir مراجعه نمایند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت