دهمین نمایشگاه قرآنی فارس از فردا آغاز به کار می‌کند

عصر نمایشگاه- گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دهمین نمایش قرآنی فارس با عنوان «عروةالوثقی» از فردا به‌مدت به ۵ روز در شیراز آغاز به کار می‌کند.

دهمین نمایشگاه قرآنی فارس از فردا آغاز به کار می‌کند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایکنا، مهدی احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز به کار دهمین نمایشگاه قرآنی این استان خبر داد و گفت: این نمایشکاه با عنوان «عروةالوثقی» از فردا، 5 خردادماه آغاز به کار می‌کند.
    وی با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 63 غرفه بوده و در محوطه روبه‌روی آرامگاه خواجه راز برپا خواهد شد، افزود: نمایشگاه مذکور تا 10 خردادماه جاری برپا خواهد بود.
    احمدی از حضور 12 مؤسسه قرآنی در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همچنین ادارات مختلف نظیر جهاد دانشگاهی، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره‌کل زندان‌های فارس، ستاد اقامه نماز و غیره در این نمایشگاه حضور داشته و آخرین محصولات و دستاوردهای قرآنی خود را به نمایش می‌گذارند.

    تمام نمایشگاه‌های قرآن شهرستان‌ها در نیمه اول رمضان برپا می‌شود
    رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس با یادآوری اینکه این نمایشگاه از سری برنامه‌های جشن رمضان است که از ابتدای ماه مبارک آغاز شده است، گفت: علاوه برشیراز در 14 شهرستان دیگر نیز نمایشگاه‌های قرآنی در نیمه اول ماه مبارک رمضان برپا می‌شود.
    وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن در شهرستان‌های استهبان، اقلید، رستم، شیراز، فیروزآباد، ممسنی، نی‌ریز، خرم‌بید، ارسنجان، مرودشت، کوار، آباده، ارسنجان، لارستان برپا می‌شود.

    برپایی مشاعره قرآنی به‌صورت روزانه در ایام رمضان
    احمدی، زمان بازدید از نمایشگاه «عروةالوثقی» را همه روزه از ساعت 17 تا 21 اعلام کرد و گفت: در درون این نمایشگاه علاوه بر ارائه دستاوردهای قرآنی، برنامه‌های جانبی متعددی نیز برپا خواهد شد از جمله برپایی سه نشست علمی‌با موضوع قران و عترت، مشاعره قرآنی هر روز به مدت نیم ساعت، اجرای یک نمایش مذهبی با موضوع قرآن و عترت به‌صورت روزانه.
    رئیس گروه قرآن و عترت ارشاد فارس در پایان گفت: در روز آخر نمایشگاه و همزمان با مراسم اختتامیه نمایشگاه، از 5 نفر از خادمان قرآن کریم شیراز تجلیل خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت