نماینده شرکت ام بی ان اس جمهوری چک بیان کرد

نمایشگاه نفت فرصتی برای تقویت روابط شرکتهای ایرانی و خارجی

عصر نمایشگاه- نماینده شرکت "ام بی ان اس" (MBNS) جمهوری چک روز گفت : ما در نمایشگاه نفت توانستیم با بسیاری از شرکت های ایرانی و غیرایرانی صنعت نفت که تاکنون از طریق واسطه تماس داشته ایم، ارتباط مستقیم برقرار کنیم.

نمایشگاه نفت فرصتی برای تقویت روابط شرکتهای ایرانی و خارجی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شانا ، رضا افجهی سادات نماینده شرکت "ام بی ان اس" جمهوری چک در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران گفت: استقبال از نمایشگاه چه از نظر شمار و تنوع شرکت ها و چه از نظر بازدیدکنندگان و مراجعان، خیلی خوب بود و تمامی شرکت های معروف بین المللی در رشته نفت و گاز، در این نمایشگاه، حضور داشتند.

    وی افزود: این شرکت در پروژه های "گازپروم" روسیه و شرکت های نفت اسلواکی و اسلوونی مشارکت داشته و از چندی پیش وارد بازار اروپای غربی از جمله آلمان، سوییس و ایتالیا شده است.

    به گفته افجهی، ام بی ان اس، فعالیت مجدد در ایران را از سال 2014 با پروژه پتروشیمی پردیس شروع کرده و با موفقیت به پایان رسانده و پس از آن از طریق یک شرکت آلمانی، در پروژه فیروزآباد، فعال شده است.

    وی افزود: این شرکت که در زمینه ساخت کوره های حرارتی، لوله های تحت فشار و لوله کشی ها و تاسیسات مرتبط، فعالیت می کند، در سال های 2006 و 2007 در چند پروژه ایران، مشارکت داشته است.

    به گفته افجهی، تحریم ها به علت محدودیت در انتخاب نوع جنس آلیاژهای مورد استفاده در تاسیسات پروژها و انتقال پول، مشکل ساز بوده است و امیدواری بسیاری داریم که تغییر محسوسی در این مشکلات، به وجود آید.

    وی افزود: ما علاقه مند به گسترش فعالیت در ایران هستیم که به وجود امکانات و ظرفیت برای ورود به بازار ایران و میزان تسهیلاتی بستگی دارد که در اختیار این شرکت قرار داده می شود.

    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امروز (یکشنبه، 19 اردیبهشت ماه)، پس از چهار روز فعالیت، به کار خود پایان داد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت