مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبر داد

بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد

عصر نمایشگاه- مدیر روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد بیان کرد: بیش از ۷۰ هزار نفر طی پنج روز از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد بازدید کردند.

بازدید بیش از ۷۰ هزار نفر از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ،مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه و ادوات باغبانی و دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پارکی با همکاری شهرداری مشهد و با حضور 260 شرکت‌کننده برگزار شد.

    حسن غلامی افزود: از این نمایشگاه که از تاریخ 15 تا 19 اردیبهشت ماه با حضور غرفه‌دارانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، گیلان، تهران، البرز، اصفهان، فارس و مرکزی آغاز شد، بیش از 70 هزار نفر از مردم، کارشناسان و متخصصین بازدید کردند.

    وی با بیان اینکه به طور میانگین روزانه 14 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند، گفت: در سال گذشته 65 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید داشته‌اند که این آمار نشان‌دهنده افزایش 10 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته است.

    مدیر حوزه مدیریت و روابط عمومی نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه در حاشیه این نمایشگاه پنج کارگاه آموزشی ـ سرگرمی برگزار شد، گفت: کارگاه‌های گیاه‌پزشکی، سبزی‌کاری، طریقه کاشت و نگهداری درخت، طریقه نگهداری و قلمه‌زنی گیاهان آپارتمانی و آفت‌شناسی گیاه کارگاه‌هایی بودند که امسال در حاشیه نمایشگاه گل و گیاه برگزار و با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان و کارشناسان روبه‌رو شد.

    غلامی با اشاره به استقبال متخصصین حوزه کشاورزی از این نمایشگاه ادامه داد: غرفه دانشکده کشاورزی دانشگاه فردوسی مشهد امسال برای نخستین بار با حضور دانشجویان دانشکده کشاورزی دایر شد و مسئولیت برگزاری این غرفه نیز به عهده انجمن علمی دانشجویی فضای سبز دانشگاه فردوسی مشهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت