نمایشگاه کتاب تهران (۲۲۴)

نشاط خوبی در نمایشگاه کتاب وجود دارد

عصر نمایشگاه- علی جنتی گفت: مسئله نمایشگاه کتاب تهران و انتقال آن به شهر آفتاب به اعضای هیئت دولت انتقال داده شده و منتظریم طی چند روز آینده اعضای هیئت دولت از نمایشگاه بازدید کنند.

نشاط خوبی در نمایشگاه کتاب وجود دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، وزیر ارشاد در حاشیه بازدید از ناشران عمومی در جمع خبرنگاران درباره بازدید امروز از نمایشگاه گفت: فرصت نکردم ار همه غرفه ها بازدید کنم ولی از یک تعداد ناشر پرکار که آثار زیادی را در حوزه های مختلف ارایه کردند از جمله انتشارات سوره مهر بازدید کردم، این انتشارات از ناشران پرکار در حوزه دیجیتال و مکتوب به شمار می رود.

    وی ادامه داد: در کل نشاط خوبی در نمایشگاه وجود دارد، علی رغم اینکه برخی پیش بینی ها اینگونه بود که به خاطر دوری راه برخی از مردم نتوانند از نمایشگاه بازدید کنند، ولی احساس می کنم در مکان جدید علاقه مندان زیادی به نمایشگاه آمدند.

    جنتی تصریح کرد: خوشحالیم که در حوزه فرهنگ و کتاب نشاط زیادی وجود دارد و خوشبختانه ناشران نیز عموما از مکان نمایشگاه امسال رضایت دارند.

    وی درباره 10 غرفه ای که از لحاظ محتوای آثار مشکلاتی داشتند و اقدام دیر وزارت ارشاد در این زمینه گفت: جزییات این مسئله را باید معاونت فرهنگی توضیح دهد، ولی برخی از ناشران هستند که سال گذشته نیز تخلفاتی داشته اند البته منظور از تخلفات ضوابط خارج از نمایشگاه است که امسال محروم شدند، برخی از ناشرین بعد از برگزاری نمایشگاه تخلفاتی دارند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

    وی گفت: اگر ناشری یک اثر مشکل دار را عرضه کرده باشد آن کتاب برگردانده می شود، ولی اگر تخلفات زیاد باشد مجبور به تعطیلی غرفه می شویم.

    وی در پاسخ به این سوال که اینگونه آثار چگونه به نمایشگاه راه می یابند، گفت: از مسئله را از سیدعباس صالحی سوال کنید.
    وی درباره عدم حضور اعضای هیئت دولت در نمایشگاه کتاب گفت: مسئله نمایشگاه کتاب تهران و انتقال مکان آن به شهر آفتاب به اعضای هیئت دولت انتقال داده شده و منتظریم طی چند روز آینده اعضای هیئت دولت از نمایشگاه بازدید کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت