مدیرعامل نمایشگاه‌های بین المللی گیلان خبر داد

آغاز به‌کارپنجمین نمایشگاه مبلمان شهری و نخستین نمایشگاه حمل و نقل در رشت

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان گفت: پنجمین نمایشگاه مبلمان، خدمات شهری، گل و گیاه همزمان با نخستین نمایشگاه حمل و نقل و ترافیک شهری در رشت گشایش یافت.

آغاز به‌کارپنجمین نمایشگاه مبلمان شهری و نخستین نمایشگاه حمل و نقل در رشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ،عبدالله سلمانی‌زاده با اشاره به اینکه نخستین نمایشگاه سال 1395 در محل نمایشگاه‌های بین المللی گیلان در حال برگزاری است، اظهار داشت: این نمایشگاه به‌مدت 4 روز در رشت برگزار می‌شود.

    وی افزود: در این نمایشگاه 45 واحد تولیدی و صنعتی، سازمان و مؤسسه فعال در زمینه تولید محصولات گل و گیاه، فضای سبز، مبلمان و خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک حضور دارند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان با اشاره به اینکه این نمایشگاه با حضور استان‌های مختلف برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: استان‌های گیلان، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، فارس، مرکزی و البرز، اردبیل، تبریز، ارومیه و مشهد در این نمایشگاه حضور دارند.

    سلمانی‌زاده تصریح کرد: در این نمایشگاه تجهیزات و خدماتی از جمله مبلمان شهری، خدمات و وسایل حمل و نقل عمومی شهری، وسایل ورزشی پارک‌ها، تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های خیابانی، ماشین آلات خدمات شهری، آتش نشانی و امداد، بازیافت و مدیریت پسماندها و گل و گیاه به نمایش گذاشته می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه به مدت 4 روز در رشت دایر است افزود: این نمایشگاه از تاریخ 20 لغایت 23 اردیبهشت ماه در ساعات 16 الی 22 در محل دائمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان میزبان علاقه‌مندان و متخصصین این بخش از صنعت کشورمان است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت