نمایشگاه کتاب تهران (۲۲۸)

در صورت تمدید نمایشگاه کتاب شهرداری تهران آمادگی لازم را دارد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران گفت که تصمیم گیری در خصوص تمدید زمان برگزاری نمایشگاه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

در صورت تمدید نمایشگاه کتاب شهرداری تهران آمادگی لازم را دارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ،رضا قدیمی  با توجه به روزهای پایانی برپایی نمایشگاه کتاب در مجموعه شهرآفتاب گفت: از روزهای اولیه معمولا صبح ها دانش آموزان و دانشجویان و اساتید دانشگاه حضور دارند و این در حالیست که در نیمه روز و ظهر خانواده ها برای بازدید به نمایشگاه کتاب می آیند.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران در خصوص اینکه در روز یکشنبه بالای 500 هزار نفر بازدیدکننده داشتیم، افزود: با وجود حضور بازدیدکنندگان و ازدیاد جمعیت، آرامش خاصی در محوطه نمایشگاه حاکم است؛ به طریقی که تمام افراد توانسته اند کتاب های مورد نیاز خود را از نمایشگاه خریداری کنند و تا روز پایانی برگزاری نمایشگاه روزهای شلوغی را خواهیم داشت.

    وی با بیان اینکه در روز اول برگزاری نمایشگاه اغلب بازدیدکنندگان برای دیدن مجموعه شهرآفتاب به نمایشگاه آمده بودند، تصریح کرد: اما در روزهای بعدی حضور مردم صرفا برای خرید کتاب بود که شاهد حجم کتاب خریداری شده توسط مردم بودیم.

    قدیمی با اشاره به تمدید برگزاری زمان نمایشگاه کتاب در مجموعه شهرآفتاب خاطر نشان کرد: تصمیم گیری در خصوص تمدید زمان برگزاری نمایشگاه با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است اما شهرداری تهران این آمادگی را دارد تا در صورت تمدید نمایشگاه کتاب به شهروندان خدمات رسانی کند.

    مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران با بیان اینکه استقبال بازدیدکنندگان از غرفه های غذایی افزایش چشمگیری داشته است، افزود: این در حالیست که به دلیل حضور مردم تعداد میز و صندلی و سایبان ها را تقریبا 2 برابر کردیم تا بازدیدکنندگان از هر حیث راحت و آسوده خاطر باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت