در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ؛

برپایی نمایشگاه خوشنویسی « ازدیارخیام» در نیشابور

عصر نمایشگاه- در آستانه بزرگداشت روز ملی حکیم عمرخیام نیشابوری نمایشگاه خوشنویسی« ازدیارخیام » برگزیده آثار جمعی از هنرمندان انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

برپایی نمایشگاه خوشنویسی « ازدیارخیام» در نیشابور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، علی دربهشتی سرپرست انجمن خوشنویسان نیشابور اظهارکرد: نیشابور مهد تمدن و فرهنگ و هنر است که در طول تاریخ مردان بزرگی را از این دیار تقدیم جامعه بشری کرده است که آثار و تفکر ایشان باعث مانایی و جاودانگی شده است و هنوز هم خلف صالح ایشان هستند که در رشته های مختلف هنری و فرهنگی باعث افتخار ایران و ایرانیان هستند و  در این رهگذر هنرمندان خوشنویس اقدامات موثری انجام داده اند که نمایشگاه خوشنویسی« ازدیارخیام »  در آستانه بزرگداشت روز ملی  حکیم عمرخیام نیشابوری به  اهتمام انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور بر پا گردید.

    وی گفت: در نمایشگاه خوشنویسی « ازدیارخیام » 35 اثر برگزیده  20 نفر از اساتید انجمن خوشنویسان نیشابور  به سرپرستی علی دربهشتی در ابعاد  50.35  تا  70. 100 در معرض دید عموم قرار گرفته است.

    دربهشتی افزود: در این نمایشگاه آثار خوشنویسی نستعلیق در قالب های سیاه مشتق، قطعه، چلیپا ،کتابت برگرفته از  رباعیات حکیم عمر خیام نیشابوری  به رشته تحریر در آمده است که تذهیب این آثار را هنرمند تذهیب کاران نیشابوری عباس همراه ، اعظم خانی  و اعظم حمیدیانجام داده اند.

    سرپرست انجمن خوشنویسان نیشابور نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه خوشنویسی« ازدیارخیام » از 20 الی 30 اردیبهشت 95   هر روز از ساعت 16.30 تا 20 بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت