نمایشگاه کتاب تهران (۲۲۹)

استقرار شعبه ویژه شورای حل اختلاف در نمایشگاه کتاب

عصر نمایشگاه- مسلمی گفت: نمایشگاه کتاب در طی ایام برگزاری در کمال امنیت بوده و برای نخستین بار شورای حل اختلاف ویژه نمایشگاه در محل برگزاری مستقر شده است.

استقرار شعبه ویژه شورای حل اختلاف در نمایشگاه کتاب
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، رضا مسلمی رئیس حوزه قضایی شهر آفتاب ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام حسین (ع) و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز درباره نمایشگاه کتاب و خدمات قضایی این حوزه گفت: بحمدالله و با زحمات کلیه برگزارکنندگان و دست اندرکاران نمایشگاه، نیروهای حراست و ضابطین امنیت کاملی در شهر آفتاب و محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برقرار است و تاکنون این نمایشگاه در کمال آرامش شاهد حضور مردم فرهنگ دوست بوده است.

    استقرار شعبه ویژه شورای حل اختلاف در نمایشگاه کتاب

    وی افزود: از چندین روز قبل از افتتاحیه با هماهنگی با ریاست کل دادگستری استان تهران و  سرپرست شوراهای حل اختلاف استان تهران و همچنین مسئول حفاظت و اطلاعات شوراهای حل اختلاف غرب استان تهران و مساعدت مجریان نمایشگاه کتاب و محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب حوزه قضایی شهر آفتاب و شورای حل اختلاف تصمیم به راه اندازی شعبه ویژه و استقرار و حضور مستمردر نمایشگاه گرفت که تا پایان برگزاری نمایشگاه ارائه خدمات قضایی به بازدیدکنندگان صورت خواهد گرفت.

    مسلمی تصریح کرد: همچنین اعضا و سرپرست دفتر کل شورای حل اختلاف شهر آفتاب در راه اندازی و استقرار شعبه ویژه شورای حل اختلاف نمایشگاه کتاب نقش موثر و فعالی داشته و کلیه هماهنگی ها و پیگیری این شورا بر عهده اشان بوده است.

    رئیس حوزه قضایی شهر آفتاب افزود: با توجه به استقرار قاضی رحیمی قاضی کشیک رئیس شعبه 101 کیفری به عنوان قاضی ویژه در نمایشگاه کتاب این خدمات به صورت جدی تر دنبال شد.

    استقرار شعبه ویژه شورای حل اختلاف در نمایشگاه کتاب

    رئیس حوزه قضایی شهر آفتاب گفت: تبلیغات محیطی مناسب از سوی دست اندرکاران نمایشگاه برای اعلان حضور شعبه ویژه شورای حل اختلاف و حضور قاضی کشیک صورت گرفته است.

    وی تصریح کرد: نمایشگاه تاکنون در کمال امنیت و آرامش برگزار شده و هیچگونه مشکلی که نیاز به دستور قضایی داشته باشد پیش نیامده است.

    مسلمی اضافه کرد: مواردی هم که به شورا مراجعه شده با همت همکاران اعضای شورا به صلح و سازش ختم شده است.

    رئیس حوزه قضایی شهر آفتاب در پایان با تشکر از زحمات بخش های مختلف برگزار کننده نمایشگاه گفت: تا پایان و آخرین ساعات نمایشگاه در خدمت مردم عزیز خواهیم بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت