همزمان با دومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی ؛

برپایی نمایشگاه هنرهای چوبی ۲۰ استان در سنندج

عصر نمایشگاه- نمایشگاه 'هنرهای چوبی و بافته های سنتی داری ۲۰ استان کشور همزمان با دومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایرانی در سنندج گشایش یافت .

برپایی نمایشگاه هنرهای چوبی ۲۰ استان در سنندج
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، برپایی این نمایشگاه که با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان در مجتمع فرهنگی تفریحی ایثار سنندج گشایش یافت ،یکی از برنامه های جنبی دومین جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران است که به مدت سه روز از 21الی 23اردیبهشت در سنندج برگزار می شود.

    رئیس دبیرخانه دایمی جشنواره فرهنگ و هنر اقوام ایران در ارتباط با جزئیات برپایی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در قالب 40غرفه از آثار دستی 20استان کشور به مدت سه روز برگزار می شود.

    به گفته جمال ارشدی آثار این نمایشگاه علاوه بر عرضه، به صورت مستقیم نیز به فروش می رسد.

    او بازدید از این نمایشگاه را برای عموم آزاد اعلام کرد و گفت: علاقه مندان می توانند از روز سه شنبه 21 اردیبهشت تا شامگاه پنجشنبه 23 اردیبهشت در دو نوبت صبح و عصر از ساعات 9تا 12 و 16تا 20 از این نمایشگاه بازدید کنند.

    عبدالمحمد زاهدی استاندار کردستان به همراه مدیران کل حوزه استاندار، امور اجتماعی استانداری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از تمام غرفه های این نمایشگاه بازدید و با غرفه داران گفت و گو کرد.

    دومین جشنواره فرهنگ و اقوام ایران 21 تا 23 اردیبهشت در سه بخش موسیقی اقوام، نمایشگاهی و پنل تخصصی برگزار می شود.
    در این جشنواره در بخش موسیقی از گروه های برتر کشوری دعوت شده است و در بخش پنل تخصصی نیز صاحبنظران در حوزه های موسیقی و هنرهای چوبی به بحث و تبادل نظر می پردازند.

    21گروه موسیقی از استان ها و شهرهای مازندران، اردبیل، آذربایجان غربی، خراسان، چهار محال و بختیاری و سلیمانیه از کردستان عراق در این جشنواره حضور خواهند داشت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت