دبیر اجرایی نمایشگاه کالای ایرانی یزد مطرح کرد:

استقبال خوب مردم از نمایشگاه کالای ایرانی در یزد

عصر نمایشگاه- دبیر اجرایی نمایشگاه رمضانیه کالای ایرانی استان یزد با اشاره به اینکه این نمایشگاه تا ۱۱ خردادماه در محل پارک سید گل سرخ یزد برپا خواهد بود، گفت: استقبال مطلوبی از این نمایشگاه صورت گرفته است.

استقبال خوب مردم از نمایشگاه کالای ایرانی در یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از فارس, حسین دهقان با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه و معرفی کالای ملی که به مناسبت ماه رمضان از اواخر اردیبهشت در یزد آغاز به کارکرده، تا 11 خردادماه در محل پارک سید گل سرخ واقع در ابتدای خیابان فهادان به فعالیت خود ادامه خواهد داد، افزود: نمایشگاهی در این ابعاد و به این سبک که صرفاً به ارائه تولیدات ملی بپردازد، برای اولین بار است که در سطح شهر یزد برگزار می‌شود.

    دبیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره به شعار سال و ضرورت حمایت همه‌جانبه از تولیدات ملی و ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی به‌منظور رونق اقتصادی کشور، تصریح کرد: در این نمایشگاه که به همت پایگاه بسیج حضرت بقیه‌الله و حوزه مقاومت بسیج فتح و همکاری بخش خصوصی برپاشده، حدود 60 غرفه به معرفی و عرضه‌ی کالای ایرانی می‌پردازند.

    وی عنوان کرد: علاوه بر تولیدکنندگان و فروشندگان کالای ایرانی استان یزد، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از استان‌های هم‌جوار و سایر استان‌ها نیز در این نمایشگاه به عرضه مواد غذایی، منسوجات، صنایع‌دستی و پوشاک تولید داخل کشور می‌پردازند.

    دهقان اضافه کرد: در کنار این نمایشگاه اقتصادی برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی ازجمله مراسم جزء خوانی قرآن کریم و برگزاری مسابقات متنوع نیز به همت بسیجیان حوزه فتح اجرا می‌شود که مورد استقبال قرارگرفته است.

    دبیر اجرایی نمایشگاه تولید ملی با تأکید بر اینکه حمایت همه جنبه و متعصبانه از کالاهای تولید ملی از وظایفی است که باید موردتوجه همه قرار بگیرد، یکی از ضعف‌های این عرصه را عدم معرفی مطلوب توانمندی‌ها و ظرفیت تولیدات داخلی به جامعه دانست و اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌هایی ازاین‌دست فرصت مناسبی برای معرفی تولیدات ملی و توانمندی‌ها داخلی در این حوزه است که باید موردتوجه و حمایت بیشتری قرار بگیرد.

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت