مدیرعامل نمایشگاه شیراز:

مراسم روز جهانی صنعت نمایشگاهی متمرکز برگزار می شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه شیراز گفت: مراسم روز بزرگداشت صنعت نمایشگاهی ایران به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود.

مراسم روز جهانی صنعت نمایشگاهی متمرکز برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»,  سید محمود موسوی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی استان فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان این مطلب اظهار داشت: هر سایت گوشه ای از صنعت نمایشگاه جهان است و برای داشتن صنعتی پویا و زنده نیاز به هم اندیشی و هم افزایی در آن وجود دارد. به عقیده بنده روز صنعت نمایشگاهی فرصت مناسبی برای این امر است.
    وی نیاز به ارتباط را از الزامات امروز در پیشبرد همه صنایع به خصوص صنعت نمایشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: برای حضور قدرتمند در تجارت جهانی باید ارتباطات خوبی بین صنایع مختلف در اقصی نقاط دنیا برقرار شود و این وظیفه هم به عهده صنعت نمایشگاهی است. صنعت نمایشگاهی کشور وظیفه دارد برای ایجاد این ارتباط از تمام تلاش خود بهره بگیرد و این هدف تنها با همدلی فعالان و همسو شدن آنها با منافع ملی میسر می شود.
    مدیرعامل نمایشگاه شیراز افزود: دانش نمایشگاهی در دنیا رو به پیشرفت است و در حوزه های نرم افزاری، سخت افزاری و مدیریت هر روز متد های جدیدی ارائه می شود و صنعت نمایشگاهی ما هم برای اینکه بتواند حداکثر توانمندی ایران را در حوزه های مختلف صنعتی و خدمات به دنیا نشان دهد باید از علم روز بهره مند شود و بهترین راه استفاده از این علم به اشتراک گذاری آن با دیگر فعالان است.
    موسوی برگزاری مراسم صنعت نمایشگاهی را راهی برای اجماع بر سر قوانین و مقرارات جدید در صنعت نمایشگاهی دانست و اظهار داشت: در کشور نارسایی های قانونی بسیاری وجود دارد که باید با اجماع به راه حل و قوانین مناسب برسیم تا بتوانیم صنعت نمایشگاهی را به رشد حداکثری خود برسانیم.
    وی ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی صنعت نمایشگاه به فعالان و رسانه های این حوزه افزود: امسال مراسم مختصری نیز برای همکاران نمایشگاه بین المللی شیراز برگزار می کنیم و از عزیزانی که در طول سالها ما را در به ثمر رسیدن نمایشگاه های مختلف یاری کردند تقدیر خواهیم کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت